22:25 video: 2 fancy & easy hairstyles

Vågorna jag har i videon fick jag till genom att sova med en fuktig, inbakad fläta. Här har ni en video på hur man kan göra en inbakad fläta på sig själv:




En video där jag visar er två frisyrer som passar lika bra till vardags som till fest. De är enkla och går snabbt att göra, men ser ut som att du lagt ner betydligt längre tid på din frisyr!
Jag tycker personligen att den andra frisyren passar bättre till bal och lite finare fester osv. Om du ska gå studentbalen i år kan du börja öva redan nu och sedan göra ditt hår själv på den stora dagen (alltså spara en massa hundringar!).

Vill ni se fler liknande videos nu framöver?
Jag gillar att göra hårvideos nu i nuläget då jag har en strikt osminkad period i mitt liv haha, vill låta min hy vila. Puss!


Kommentarer
Postat av: Louise

Kul med hår videos tycker jag! Jag brukar inte ha mitt hår uppsatt så jag kan tyvärr inte använda mig utav det men kul endå tycker jag! :D

2011-03-24 @ 22:57:08
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/
Postat av: Karin

hej tjejer! Jag jobbar som redaktör på blogg.se och tycker att er blogg är jättefin. Den skulle passa perfekt som veckans blogg på blogg.se:s mode & skönhets-sida nästa vecka. Vad säger ni? Intresserade?:) Maila mig så snart som möjligt oavsett. Hälsningar Karin

2011-03-25 @ 06:37:10
Postat av: erika

Detta gillas! riktigt fina frisyrer :) Visa gärna mer frisyrer som man kan ha på bal, gärna både uppsatt och lite utsläppt. Ska själv på studentbal och i år tänkte jag fixa håret själv. Jag har dock inte bestämt om jag ska ha utsläppt, utsläppt med lite uppsatt eller om jag ska köra på en heluppsättning:P Så massa tips välkomnas, du är super duktigt :D



2011-03-25 @ 08:11:13
Postat av: Ida

Alltså jag hittade er blogg igår eller i förrgår genom beatas blogg och jag fick tvinga mig själv att inte sitta inne hela dagen igår och läsa igenom hela bloggen och se på alla videos!!! direkt upp på första platsen av alla bloggar jag läser! Ni är ju bäst verkligen! Jag vet inte vad jag ska säga, bara att jag önskar att ni fortsätter på samma sätt, ni är verkligen jättebra! och ja hårvideosarna, speciellt de med flätor, är det jag gillar mest att se och bli inspirerad av så gärna mer såna! haha jag kommenterar alltid så långt på bloggar, hoppas ni orkar läsa :P kram!

2011-03-25 @ 10:48:57
Postat av: Lina

Undrar om ni kanske kan göra en video när nån av er gör en fench braid "back" ?



Kram :D



Oj glömde namn D:

2011-03-25 @ 16:46:49
Postat av: Louise

Tack alla fina :)



Lina: Jag kan faktiskt göra en idag hehe

2011-03-25 @ 17:30:57
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle vara intressant med en bildserie över hur ditt hår har blivit så långt som det är! Vilka frisyrer du har haft och färger :)

2011-03-25 @ 23:55:49
Postat av: Jennie

Ja det skulle vara kul med fler hårvideos! Både utsläppt och uppsatt. Du är så duktig Louise :D kram!

2011-03-26 @ 10:43:00
Postat av: Linnea

verkligen en superbra video!

2011-03-26 @ 19:00:24
Postat av: Andrea

tycker era videos är helt toppen och verkligen inspirerande. Ser jättegärna fler förslag på enkla och roliga vardagsfrisyrer!

2011-04-03 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0