18:34 hur gick det med incoco?

Jag vet att säkert många av er undrade hur det gick med INCOCO (Klisternagellacket) jag testade i julas. Jag kom på idag (bra Louise!), att jag kanske skulle berättat det?

I alla fall. Jag hann inte riktigt pröva lacket i en hel vecka, som jag sa, jag tröttnar så lätt på nagellack så det var därför. Men jag minns i alla fall att det höll sig fint i ungefär 3 dagar, sedan började det skalas av vid tipparna. Inte det allra bästa kanske då det står att det ska hålla upp till 2 veckor (!) på förpackningen.
Det var ganska svårt att ta bort det trots att man fick med en liten remover-duk. Den tog definitivt inte bort allt.

Så jag skulle nog vilja ge den här produkten betyger.. 3/5.

Här har ni videon jag spelade in där jag applicerar INCOCO nagellacket:



Kommentarer
Postat av: BEAUTY TOOLS

Jag provade också sån där och jag tröttnade efter en dag typ. Redan efter en dag så sprack nagellacket vid tipparna också. Håller med om att det var jobbigt att ta bort.

2011-03-16 @ 18:59:49
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0