18:22 Min kamera är tejpad♥.



Nu kan jag använda kameran igen! Anledningen till varför jag inte ville tejpa den egentligen är för att den slukar batterier fort som attan! Det behövs 4 st. AA-batterier, men man måste byta ofta så ville slippa krånglet med att behöva slita upp och tejpa om den varje gång jag måste byta batterier, men jag vill kunna använda den så jag får stå ut med det, haha. Det kommer upp en make-up lite senare. Har varit på gymmet under dagen, därav ingen uppdatering och Louise har haft spelning (med drillen). Kramar!

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Oj, vad har hänt med din kamera :O

2011-03-07 @ 16:19:37
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: madde

hört att det är inne att ha tejpad kamera ;>

2011-03-12 @ 13:45:28
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du borde andvända uppladdningsbara batterier, de e bättre för miljön:)

2011-03-13 @ 11:10:17

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0