16:45 ny produkt: läppstift



Det här är den andra produkten jag pratade om! Ett nytt läppstift från Lumene för ynka 49 kronor på Lindex just nu. Färgen är en fin ljusrosa/korallig. Den är fin både till vardags och på fest till sotade ögon! Ett STORT plus är att den doftar frukt/godis, jag AVSKYR vanlig läppstiftlukt.. jag vet inte varför men den gör mig bara illamående, haha.
Det här läppstiftet är också bra om man vill ha ett lite mer "nude"-färgat, men inte riktigt gillar att köra på foundationlooken.

Ni kommer troligen få se stiftet på läpparna i en kommande dagens make up!




Smile booster Lipstick nr 4 Satin Coral.

Kommentarer
Postat av: Cyt

Snygg färg :)

2011-03-04 @ 17:47:17
URL: http://Lennhammer.Wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0