17:17 Dagens make-up: Seductive



Så här ser jag ut idag!
PRODUKTLISTA:
BAS
- Maybelline Pure Liquid Mineral Foundation "010 Ivory".
- IsaDora Velvet Touch Compact Powder "15 Medium Beige Mist".
- MaxFactor Bronzing Powder "01 Golden".
- Rouge från e.l.f i färgen "Glow".

ÖGON
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Cake Eyeliner från Make Up Store "20 Black".
- IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde".
- L'oréal Volume Million Lashes mascara "Black".

LÄPPAR
- Läppstift från e.l.f i färgen "Seductive".

Angående läppstiftet från e.l.f som ni kan se i det här inlägget så var det inte lika mörkt på läpparna som i tuben där det såg helt rött ut fast att det är en varm rosa på hemsidan. Jag älskar det! Färgen är hur fin som helst, läppstiftet känns som läppbalsam på läpparna och det bästa av allt - det luktar bär, sött, godis...ja, gott helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Emma-foto,dans,musik,tattoo,livet.

det läppstiftet passade dig riktigt bra!

2011-03-18 @ 17:52:15
Postat av: Emma-foto,dans,musik,tattoo,livet.

min kommentar ^ råkade skicka iväg! hehe

2011-03-18 @ 17:53:19
URL: http://eemmaamandaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer ni l'gga upp sminvideos det är inte lika intressant att läsa om sminkningarna!?

2011-03-18 @ 23:40:42
Postat av: Omygloss

Riktigt snyggt läppstift!

2011-03-19 @ 00:06:31
URL: http://omygloss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ! Fint! jag undrar om du skulle kunna säga vad du tyckte om sminkborstarna du beställde ifrån elf ? :)

2011-03-19 @ 13:34:09
Postat av: LärMigTeckna

vad söt du är!^^

2011-03-19 @ 23:31:28
URL: http://larmigteckna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Jag använder samma foundation som du, men har den endast väldigt sällan. Jag tycker att den ger ett superfint resultat, men trots att det är en mineralfoundation så vaknar jag nästa morgon upp med tre nya finnar. Och jag brukar verkligen inte ha problem med finnar. Får du samma resultat av att använda denna foundation? Tack för en superbra blogg! =)

2011-03-20 @ 18:03:10
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Svar till Sofia:

Hejsan! Vad konstigt! Tvättar du av sminket noga innan du går och lägger dig då? För oavsett om det är mineralsmink eller inte är det viktigt att man tvättar av det innan man går och lägger sig. Jag har inga problem med den, tvärt om så ser min hy finare ut när jag använt och tvättat av den, haha. Kramar!

2011-03-20 @ 18:07:46
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för svaret! Jag tvättar, precis som vanligt, av det med min ansiktstvätt från aco spotless och sedan använder jag ett ansiktsvatten som tar bort resterna av sminket. Jag tycker också att det är jättekonstigt!

2011-03-21 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0