16:30 Dejana gillar: L'oréal Volume Million Lashes

L'oréal Volume Million Lashes "Black".

Pris: 175 kr.

Finns att köpa på: Lindex, Kicks, en del ICA Kvantum-butiker, Åhlens City mm.


Köpte den här mascaran för lite mer än två veckor sedan och, som ni kanske redan listat ut av rubriken, så älskar jag den! Louise har också skrivit en del om denna då hon fick den i julklapp och såvitt jag vet så älskar hon den minst lika mycket som jag gör.

Den sitter som berget på fransarna under hela dagen och den ger mycket volym. Mina fransar får även ökad längd av denna, men det är nog olika från person till person beroende på vad man har för fransar, då den i första hand är en volym-mascara. En annan sak jag verkligen tycker om med den är att det kommer en bra mängd på en gång och inte för lite så att man måste stå i en kvart bara för att få önskad mängd. Jag finner också att den inte klumpar sig så lätt och jag älskar både tuben och borsten! TUMMEN UPP!

Kommentarer
Postat av: Glitter Sisters

Har kollat på den här mascaran några gånger men det har aldrig blivit något köp. Kan tänka mig att den är lite liknande Max Factors Masterpiece Max. Den får nog följa med hem nästa gång jag är på Åhléns. /N

2011-03-11 @ 19:05:43
URL: http://www.glittersisters.com/
Postat av: Anonym

jag gillar den inte :)

2011-03-15 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0