15:17 sminkning: brunt och naturligt

 


Jag sminkade fina Viktoria här om dagen och här har ni resultatet! Hon skulle bli fotograferad här på jobbet, hehe. Många fina bilder! Hon ville ha det ganska naturligt men jag valde att ösa på lite extra ändå då sminket har en tendens att försvinna på bild. Hon fick rosiga kinder och lätta, glansiga lilarosa läppar.
Jag är inte säker på alla produkter då jag använde både hennes och mina egna. Men jag ska göra mitt bästa!

PRODUKTER:
BAS:
Infallible foundation från Loreal och mineralfoundation över från Maybelline.
Rouge från H&M.

ÖGON: Både matta och skimriga bruna skuggor från min 88 palett från Coastal Scents. Champagnefärgad ögonskugga i ögonvrån och över hela ögonlocket från Viva la Diva, "Golden".
Mascara, Masterpiece från MaxFactor.

LÄPPAR: Läppstift från Deborah i nr 3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du? skriv i bloggen om ni har sommarjobb:)

2011-06-23 @ 20:10:19
Postat av: Linnéa

Skit fin sminkning!!

2011-06-24 @ 11:20:00
Postat av: louise

var jobbar du? :) <3

2011-06-24 @ 16:26:18
Postat av: Cyt

Fint :) var jobbar du?

2011-06-24 @ 21:31:25
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0