14:22 YouTube-tips: meganheartsmakeup


Video av Megan (www.youtube.com/meganheartsmakeup).
En av mina favoritgurus på YouTube är den här tjejen vid namn Megan. Hennes videos är alltid lagom långa, inspirationsfyllda och eftersom att hon är i min ålder kan man relatera till henne på många olika sätt. Ett bra YouTube-tips alltså!

PS: Om uppdateringen från mitt håll nu de kommande dagarna är ganska så dålig är det förmodligen för att jag precis börjat sommarjobba (sen är mina utslag tillbaka igen...). Puss på er som har förståelse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

louise skulle inte du göra en video?

2011-06-13 @ 14:49:32
Postat av: Carros Skönhet&Hälsa

Vilken söt tjej! Själv är min största favorit MichellePhan.

2011-06-13 @ 17:49:52
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: milenna

när ska du lägga upp en video om dina secondhand fynd? du uppdaterar sällan numera:(

2011-06-13 @ 23:39:29

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0