12:00 Sminkvideo: Romantiskt lila


Här har ni en sminkvideo på sminkningen jag hade för ungefär 1,5 vecka sedan. Ganska många av er ville att jag skulle göra en tutorial på den sminkningen, vilket glädjer mig, så jag tog tag i det i måndags och nu är den redigerad och färdig. Hoppas verkligen att ni gillar den! Det tar så himla lång tid att redigera videor och lägga till voice over osv., men det är det värt antar jag!

PS: Jag glömde nämna i videon att jag skippade att filma eyeliner-delen för det är OMÖJLIGT att applicera cake eyeliner utan en riktig spegel! Speciellt när jag behöver mina glasögon om jag ska se på håll...så om ni ser att eyelinern (Make Up Store Cake eyeliner "20 Black") poppat upp helt plötsligt på övre fransraden så kommer det steget före det jag visar helt enkelt.



Tusen kramar fina ni! Ni och era fina kommentarer är guld värda.

Kommentarer
Postat av: Annis

Kan inte ni göra en video där ni gör en naturell sminkning, utan glitter? :-)



Ha det bra ! :-)

P.s sluta aldrig blogga :-)

2011-06-15 @ 12:55:13
Postat av: sanna

tusen tack för din video, du är super fin och är helt underbar, rolig och intresant att kolla på för att du är så ortoligt duktig! :)

tusen kramar från Sanna :)

2011-06-15 @ 13:28:39
Postat av: Omygloss

jättesnyggt verkligen!

2011-06-15 @ 14:46:54
URL: http://omygloss.blogg.se/
Postat av: Ellen (L)

JAA, en sminkvideo!!!

eftersom att den senaste videon var i april så var

det en väldigt glad överraskning! väldigt fint också :D

du äger :D

2011-06-15 @ 15:39:09
URL: http://mollani.blogg.se/
Postat av: Fridizz

Hej!

Jag har följt er blogg den senaste månaden och älskar den! Jag är 12,5 år, men har hoppat upp en klass, efter sommaren börjar jag 7an. Men jag undrar vad du köpte de glittriga skuggorna som visas i början? Hur mycke kostade dom? Om de är dyra, vet du något liknande som är lite biligare? Tack i förväg, Puss på dig Dejana, och skicka en puss till Louise också :)

2011-06-15 @ 17:26:21
URL: http://fridizzens.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jätte fin sminkning Dejana ! :)

Men kan ni inte vissa en fin sminkning med svart ?

För jag har alltid haft svårt med svart :D

Tack :D

2011-06-15 @ 20:20:57
Postat av: Linnéa

Jätte fin sminkning Dejana ! :)

Men kan ni inte vissa en fin sminkning med svart ?

För jag har alltid haft svårt med svart :D

Tack :D

2011-06-15 @ 20:21:25
Postat av: Anonym

Tjena tjejen!



Vill du följas via bloglovin? :D



Hoppas du får en toppenkväll!

2011-06-15 @ 22:28:18
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Cyt

Fint! :)

2011-06-16 @ 11:36:28
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: Becca

OMGOMGOMG SKIIIIIIIT FIIINT <3<3<3<3

2011-06-16 @ 11:37:16
Postat av: fannie

Hur lägger du en eyeliner när du har glasögon ;o?

2011-06-16 @ 12:04:08
Postat av: Anonym

rkt fint:D§ men kan ni inte filma när ni tvättar era borstar?

2011-06-16 @ 14:30:44
Postat av: Jenny

Jättfint!

2011-06-17 @ 15:09:17
URL: http://fotojc.blogg.se/
Postat av: Tova

2011-06-17 @ 21:24:06
URL: http://magnifik.blogg.se/
Postat av: Tova

Asså jag måste bara ge er lite beröm!

1. Ni verkar som två extremt härliga tjejer och skulle så gärna vilja träffa er! Hela tiden så glada och trevliga i videosar och så.

2. Ni är, båda två, jätte vackra och fina!

3. Ni har en grym blogg som är jätte bra, lätt att följa och läsa för oss som inte är lika professionella som ni. Jag följer ett antal mode- och skönhetsbloggar men ingen är lika bra som eran! Den är verkligen så personlig och känns mycket mera äkta än dem andra vilket gör den mycket bättre och mer inspirerande! Ni gör enkla tutorials med märken och produkter som är (ganska) lätta att få tag på och till inte allt för mycket pengar. Alltid inspirerande att kolla in på bloggen (sker flera gånger per dag ;D) och jag bara ÄLSKAR den!

4. I den här tutorialen säger du inte bara VAD och VART du applicerar olika skuggor och sånt utan VARFÖR. Jätte bra för då kan man också bygga vidare på detta själv med andra färger eller vid andra sminkningar och tillfällen.

5. Älskar eran dialekt! Haha, så härlig att lyssna på! =D



Och så två tips på hur ni kan göra eran redan totalgrymma blogg ännu bättre!

* Ännu fler tutorials! Dem som ni redan har/lagt upp är så bra att man bara vill se fler och fler! =D Snälla lägg upp ännu flera tutorials!

* Många bloggar har så att dem lottar ut olika produkter! Det tycker jag att ni också borde göra någon gång. Men det är bara någon extra grej. Men ett tips är typ att ni tar en produkt (vi säger en ögonskugga) från en makeup som var väldigt populär bland oss läsare och så säger ni att ni lottar ut denna ögonskuggan och vart ni använde den i vilken makeup. Skulle i alla fall jag bli glad över om det hände! =D ;)



Kram på er och jag säger återigen: Älskar er och eran blogg! =D

2011-06-17 @ 21:46:30
URL: http://magnifik.blogg.se/
Postat av: Elsa

Den är super fin (L)

Ska testa den nu <33

2011-06-21 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0