11:25 Sminkvideo: Lust Désir

Detta är en tutorial på gårdagens make-up som du hittar bilder på här!

 


PRODUKTLISTA:
BAS
Samtliga prosukter använda till basen är mineralprodukter!
- Wet n' Wild Ultimate Minerals Powder Foundation "E61506 Medium".
- Wet n' Wild Natual Wear 100% Natural Pressed Powder "Medium".
- Deborah Natural Effect Blush "01 Chocolate".
- Deborah Natural Effect Blush "03 Peach".

ÖGON
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Ögonskuggor ur: Wet n' Wild Color Icon Eye Shadow Palette "E248 Lust Désir".
- Wet n' Wild Mega Eyes Créme Eyeliner "E886 Black".
- IsaDora Inliner Kajal "50 Satin White".
- MaxFactor False Lash Effect FUSION mascara "Black".

LÄPPAR
- Läppbalsam: Nivea Fruity Shine "Cherry".


BORSTAR:
- The Body Shop Kabuki Brush (foundation).
- EcoTools Powder Brush (puder).
- e.l.f. Powder Brush (bronzer).
- i.d. bareMinerals Powder Brush (rouge).
- Mini-ögonskuggsborste från H&M.
- Fluffig ögonskuggsborste från H&M (på ögonlocket och under ögonbrynet).
- Blending brush from e.l.f. (ytterkanten och globlinjen).
- Platt borste från Lindex (nedre fransraden).
- Eyelinerborste från Wet n' Wild.
Hoppas ni gillar det!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Gud vad fint det blev!

2011-07-09 @ 12:28:26
URL: http://liilly.devote.se
Postat av: malin

sjukt fint och go är du haha :D

2011-07-09 @ 13:29:52
URL: http://malinfarlind.blogg.se/
Postat av: sim1

Galet fint - som vanligt!

2011-07-09 @ 15:12:54
URL: http://sponksie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jättesnyggt!

2011-07-09 @ 15:14:32
URL: http://fotojc.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥

är det någon mer än mig som det blev att det hoppade i filmen, liksom när hon applicerade den mörklila och den glittriga svarta i ögongloben?

haha jag blev värsta förvånad!



Men det var jättefint!

Du är så duktig Dejana!



Jag hoppas att Louise lägger upp något snart också för det var längesedan! :D



kram



//Ellen ♥

2011-07-09 @ 16:02:35
URL: http://mollani.blogg.se/
Postat av: E M M I E

Dejana, du har råkat redigera lite fel, hehe. Klippet med den mörka glittriga skuggan, ligger efter eyelinern och mascaran :).

2011-07-09 @ 17:55:33
URL: http://emmieryden.blogg.se/
Postat av: anna

haha i varje början på dina videosar så vinkar du med handen :D

2011-07-09 @ 19:33:02
Postat av: Sandra

Jag ÄLSKAR eran blogg!<333 Men jag har en fråga om ni kunde visa era favorit sminkborstar och favorit produkter?! Glad för svar!



Kram.

2011-07-09 @ 23:30:09
URL: http://liillsandra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, ville bara börja med att eran blogg är bäst, och blir jätte inspirerad av er! :D

Det andra var att jag undrar om ni kan göra en School organization + Studdy tips video som många har gjort i youtube. Skulle verkligen gilla det eftersom jag nu ska börja gymnasiet och vet att ni redan har börjat gymnasiet. Plus jättefin sminkning Dejana! :D<3 kram

2011-07-10 @ 00:46:21
Postat av: emma

HAHAH så jävla underbart slut! även tufft gjort av dig att du "vågar" visa det som nästan alla andra brukar gömma! fick ett gott skratt innan jag gick och skulle sova iaf. förresten hur lång är du? och om du är runt 1.70 får du ofta kommentarer runt om kring att du år lång och hur tar du dom? själv är jag 1.73 och hatar min längd tycker det är jobbigt när jag ofta får höra om min längd men tycker det verkar pinsamt och ba: men låt mig va och sluta kommentera min läng. hur tycker du jag skulle reagera när folk pratade om min läng? gillar eran blogg och tycker ni visar roliga saker i den. skulle vilja att du visade några bas frisyrer som man kan fixa snabbt utan att det behöver se för "mycket" ut. asså inte med flätor utan någon annan:) såg även att du har snackat om dina mat-problem och tycker det är starkt gjort och det borde finns fler som dig. puss

2011-07-10 @ 01:05:19
Postat av: Anonym

Hej.

Ville bara säga att jag tycker du har jätte fina ögon=)

2011-07-10 @ 01:51:02
Postat av: ronja

Gud va snyggt sminkat:)

2011-07-10 @ 13:01:27
URL: http://ronjaarvidsson.blogg.se/
Postat av: demi

Kan du visa hur man lägger en perfekt eyeliner med vinge? (helst med dipliner) har värsta stora problemen med det!! :( skulle va hur snällt som helst.

2011-07-12 @ 17:28:07
Postat av: Zamora

vart köper du alla wet'n wild produkter har dom en butik isåfall var? :)

2011-09-03 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0