11:38 Nytt: After Sun


NIVEA® SUN Moisturising After Sun Spray.
200 ml.
Cirka 80 kr. på ICA Kvantum.
Bad mamma köpa en after sun-lotion eller liknande när hon skulle handla igår, eftersom jag inte hade någon kvar. Hon kom hem med denna sprejen och citatet "det fanns ingen annan", haha. Jag tror att denna fungerar finfint mamma! Jag skriver om den när jag använt den några gånger! Si?

Så här lyder NIVEAS egna beskrivning av produkten:
NIVEA® SUN Moisturising After Sun Spray kyler, lindrar och fräschar upp huden. Formulan med Aloe Vera absorberas snabbt och återger huden fukt.

VAD ÄR EN AFTER SUN-PRODUKT TILL FÖR?
Som man hör på namnet är en After Sun-lotion eller spray en produkt man använder EFTER man vistats i solen/solat. Den hjälper till att återfukta och lugna huden efter att den utsatts för sol. Produkter som denna innehåller ofta Aloe Vera som är känt för att lugna och svalka irriterad hy - till exempel om man bränt sig i just solen och det svider. En After Sun-lotion eller spray hjälper också till att behålla brännen längre! Återfuktining är nyckeln till en bränna som håller längre och inte fjällar, vilket är precis det en After Sun-produkt gör.

Kommentarer
Postat av: Cyt

Den där har jag :) dock använder jag den inte ;) haha

2011-07-10 @ 12:25:14
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0