22:40 Hårprodukterna jag använder vid tvätt:


1. Garnier Fructis Fortifying Shampoo 2. Gliss Shea Cashmere Treatment 3. Aussie 3 Minute Miracle Deep Conditioner 3. Goldwell DualSenses Rich Repair Leave-in Cream.

1. Finns att köpa nästan överallt, bl a. ICA Kvantum och andra varuhus, fast flaskan ser inte helt likadan ut eftersom denna är köpt i USA, men formen och färgen på flaskan är i alla fall likadan här i Sverige.
2. Också denna finns i de flesta varuhus , samt Lindex och Åhlens.
3. Finns att köpa på Kicks och Rusta.
4. Finns att köpa hos de flesta frisörer och på nätet.

De här fyra produkterna är de jag använder jag när jag tvättar mitt hår (en av dem efter). Många fastnar för att bara använda produkter från samma serie, vilket jag också gör ibland, men inte just nu eftersom jag har hittat en kombo som fungerar super för mitt hår och det är kombon ovan, i samma ordning som på bilden.

När jag använder alla produkter från en och samma serie samtidigt (shampoo, balsam och inoackning) så upplever jag att mitt hår blir immun mot produkterna efter ett tag och att de inte ger mitt hår näring längre. Känner ni igen det? Jag älskar de här produkterna då de luktar underbart allihop, de gör sitt jobb - att återfukta superbra och de hjälper till att få fram mitt självfall bättre vilket jag storgillar!

Kommentarer
Postat av: Linn

åh, fructis luktar så gott! och den där aussie inpackningen har jag snyffat lite på och måste verkligen köpa den :P

2011-01-26 @ 23:03:50
Postat av: Linn

eran nya heder är jättefint förresten! :) alltid kul med lite nytt att kolla på :P

2011-01-26 @ 23:04:31
Postat av: Cyt

Fructis luktar så gott!

2011-01-27 @ 09:27:22
URL: http://Lennhammer.Wordpress.com
Postat av: soophiie;)<3

jag vet att inlägget är rätt gammalt, hehhe. men iaf.



det visar verkligen hur olika man är, jag ogillar verkligen garnier's hår produkter starkt, speciellt allt från fructis-serien då det gör mitt hår torrt och jag börjar mjälla, hur sällan jag än tvättar det osv. det beror heller inte på några andra saker, utan det är just schampot och det. men, men, det kan ju inte fungera på alla.

2011-05-07 @ 20:49:30
URL: http://www.sophiesbilder.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0