20:10 ny produkt: lockgelé

Var på ICA igår och impulsköpte den här lockgelén från märket Scandinavian Formula, för 75 kr. Har faktiskt aldrig prövat något från det märket förut!

Blötte ner håret lite imorse och kramade i lite av gelén i håret och fönade det lite hastigt med tratt. Resulterade i mjuka, stora lockar och jag är helnöjd! Förvånas alltid av hur lockigt mitt hår kan bli om jag väl bestämmer mig för att arbeta med det.


(dock ser det lite risigt ut här för jag gjorde det inte så noggrant, hehe).


Kommentarer
Postat av: Linn

åh, vad fint! :)

2011-01-30 @ 21:09:58
Postat av: -

vad har hänt med din hy :/ ?

2011-01-30 @ 21:31:22
Postat av: felicia

vad lockigt hår du har igentligen!!!

2011-01-30 @ 21:39:56
URL: http://felizziaz.blogg.se/
Postat av: maja

åh, vad fina lockar du har!

2011-01-30 @ 21:54:46
Postat av: Anonym

http://liinaaslund.blogg.se/ läs och kommentera mina nya blogg! :) Kram!

2011-01-30 @ 21:56:58
Postat av: Kimmey :)

Fint det blev :)



Allt bra med dig annars? ^^,

2011-01-30 @ 22:02:06
URL: http://bimbolie.blogg.se/
Postat av: Dragana

Nu ska jag ha en tävling på min blogg där du kan vinna en mascara & jag låtar ut vinnarna. 3 stycken kan vinna på denna tävlingen.

2011-01-30 @ 23:37:10
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Lisa

fan va ful hy du har fått :O

2011-01-31 @ 10:24:44
Postat av: H&M NEEWS - NU: Medverka med DIN outfit!

oh, snyggt :)

2011-01-31 @ 10:53:43
URL: http://hmneews.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar till er som påpekat min hy:

Så jävla onödigt. Tror ni inte jag mår tillräckligt dåligt över det? Jag har prövat det mesta men inget tycks funka.

Tror det kan bero på att hela mitt liv har blivit och är en enda röra av stress...

2011-01-31 @ 11:22:16
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: -

louise, jag menade verkligen inget illa när jag frågage vad som hade hänt med din hy .. måste säga att det var väldigt omoget av lisa att komentera du har ful hy.. jag har själv varit med om att ha haft en massa finnar, jag själv mådde verkligen dåligt av det! men hoppas verkligen att din hy blir bättre! :) och lockorna blev vädligt fina..KRAM!

2011-01-31 @ 14:47:35
Postat av: Anonym

Skit i de onödiga kommentarerna och slösa inte bort tid på att må dåligt över det louise! Jag har själv ganska dålig hy och har spenderat flera tusen på produkter och behandlingar men sen kom jag på att det allra bästa är att göra det bästa av situationen. Jag bryr mig inte om det längre utan brukar tänka på de saker som jag tycker om med mig själv istället. Tex mitt hår, min kropp etc. Så sluta bry dig om vad andra säger och tänk istället att du ska njuta av livet och vara glad att du bara har några finnar istället för om du bara skulle ha en arm eller ett ben mm. Och en sak till, jag tycker inte det gör något med några finnar här och där när man har en så härlig personlighet och utstrålning som du! Tack för en underbar blogg!! Kramar

2011-01-31 @ 15:11:20
Postat av: Anonym

louise, säger som kommentaren över, bry dig inte, tänk bara att det går bort, det känns nog som om alla kollar på dom o.s.v, men nej det gör dom faktiskt inte, varje liten sak som är fel på ens kropp är man rädd för att folk ska kolla på men njut av livet och tänk bara '' dom kommer gå bort, och jag kommer få tillbaka min bebis hy'', väldigt bra blogg, KRAAAMM!!=)

2011-01-31 @ 15:18:37
Postat av: Caroline

Asså kan folk bara sluta kommentera elaka saker?! Vad är problemet? Blir så himla arg när jag ser såna saker från Anonyma (såklart!) läsare. Vad är vitsen med att trycka ner andra så dem mår dåligt? Mår ni så jäkla dåligt själva så ni känner ett stort behov av att göra det? Jag tycker att det är helt sjukt! Louise är en jättesöt tjej som faktiskt är modig som vågar lägga upp bilder på sig själv när hon själv tycker att hennes hy har blivit sämre, tror det är väldigt många som inte skulle våga det! Du är modig Louise, och det är inget fel med din hy, jag tycker att du ser ut som "vanligt". Kram på dig och skit i alla som ska hålla på!

2011-01-31 @ 15:31:59
URL: http://canneloni.blogg.se/
Postat av: Cyt

Du har så fint hår :)

2011-01-31 @ 17:09:49
URL: http://Lennhammer.Wordpress.com
Postat av: Anonym

Hade också grymt dålig hy & provade allt (till och med produkter för acne) men det funkade inte.. men jag gick & skaffade mig p-pillar (yasmin) efter 1 månad var allt borta & nu har jag varit finfri i 1 år & mina röda partier har gått bort. Det funkar verkligen plus om man har mensvärk går den bort med! mycket bra !

2011-01-31 @ 17:28:04
Postat av: Ida

Får också finnar då och då, man mår väldigt dåligt av det! HAr typ testat men inget funkar.. Det bästa tipset är att bara låta det va.. och att dricka mycket vatten, något som också är skitbra är ett äpple vid kvällstid varje dag haha det hjälpte mig!! Och sen att smörja in huden med en kräm, men inte för fet! Satsa på något bättre märke, lite dyrare för det lönar sig i längden! Och om inte det hjälper så tycker jag att du ska gå till doktorn.. dom kan alltid skriva ut någon läkemedel som hjälper :) Hoppas det löser sig.. och stressa inte för mycket, försök iaf! Tack för en bra blogg :D

2011-01-31 @ 17:56:25
Postat av: MANDOSA - Amanda

tar den typ bort friss också? och liksom tynger ner dom så att lockarna blir lite "längre" eller hur man ska förklara? kanske vore ngt för mitt krull isf :)

2011-01-31 @ 18:47:38
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har din hy alltid varit sådär?

2011-01-31 @ 19:48:56
Postat av: lilly

WTFFFFFFFF DIN HY!!!!!!

2011-01-31 @ 20:38:46
Postat av: felicia

jag har ett jätte bra tips som du kan änvända mot din hy för jag hadde också så på en del av min hy förut. Men sen prova jag en sak som en tjej sa till mig att göra, och det var att värma vatten och sedan hälla upp det i en skål. Sen ska man hålla ansiktet över skålen och sen är din hy blivit blöt av ångan så ska man masera och klämma försiktigt i ansiktet sen ska man skölja avansiktet med kallt vatten. Det funka på mig Men det spelar ingen roll på dig för du är så fin och du värkar välldigt snäll. Men jag ska också siga att jag tycker eran blogg är jätte bra och rolig att läsa!

2011-01-31 @ 23:21:46
URL: http://felizziaz.blogg.se/
Postat av: Dragana

Asså alla som påpekar hennes jävla hy kan ta och hålla käft helt jävla seriöst? Denna tjejen (och Dejana då) har denna jävla blogg för att hjälpa andra med smink osv och fan vad snällt att ge sådana kommentarer som tack? Hon mår nog tillräckligt dåligt över detta som i princip ALLA tjejer gör om de inte har felfri hy. Så tänk er för innan ni skriver sådant respektlösa helveten

2011-02-01 @ 15:01:53
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: lilly

tog du bort bilden på din hy

2011-02-01 @ 19:29:37
Postat av: Anonym

allvarligt talat, känner ni er glada av att göra henne ledsen eller?, ni behöver inte påpeka hennes hy hela jävla tiden, hur snällt är det egentligen, hon mår nog tillräckligt dåligt av det, då behöver man ju inte kommentera att hennes hy är ful, Louise jag kollar på eran blogg för att få insperation och inte kolla på vad ni har för fel som vissa andra tydligen gör, jätte bra blogg och grymt fina lockar :)

2011-02-02 @ 18:28:56
Postat av: Anonym

Vilket bra budskap du skickar ut till unga tjejer, när du tar bort en bild när folk kommenterar om din hy... Vad hände med självkänslan?

2011-02-03 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0