19:53 review: aussie

Schampo, balsam & inpackning från det australienska hårvårdsmärket Aussie. Jag köpte dessa produkter på Rusta men de säljs också på KICKS. På Rusta kostade schampot & balsamet 59,90 kr styck. Inpackningen kostade 69,90 kr.

Idag tänker jag göra en recension på dessa produkter från Aussie! Först och främst - alla tre produkterna luktar himmel. Jag kan garantera massor av komplimanger från era nära och kära! De doftar sött och godis (vem gillar inte bubbelgum liksom?).
Jag börjar alltid med att schamponera mitt hår som vanligt, sedan när jag sköljt ur schampot sprider jag jämnt ut inpackningen i mitt hår och låter den verka medan jag till ex. rakar benen, haha. Efter det avslutar jag med att endast lägga balsam i "toffs"-delen av håret. Sedan låter jag det verka lite grann och sköljer ur det med svalt vatten.
Jag tycker att produkterna ger den näring och fukt mitt hår behöver. Det märkte jag redan efter första användningen! Mitt självfall kom fram på ett finare sätt och håret kändes jättelent. Jag har ärligt talat inget dåligt att säga om dessa produkter.
Om det vore något så kanske att de är lite dyra med tanke på att flaskorna inte är så stora (300 ml schampo, 250 ml balsam och 250 ml inpackning). Inte bra för mig som gillar att slösa med produkt, hehe..
Något mer ni vill veta?


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Tack för recensionen! :D Jag har tänkt på att köpa dessa produkter ett tag nu, men inte varit säker på hur dom luktade, om dom var bra och så. Men imorgon ska jag till Rusta och kolla ifall dom finns där =)

2011-01-27 @ 20:25:19
URL: http://iamjustdifferent.blogg.se/
Postat av: -F

Heej tänkte bara skriva att ni är båda underbart vackra och den nya headern är jätte fin !! kram F

2011-01-27 @ 20:26:49
Postat av: hej

jag undrar om ni kan tips någon schammpo som håller lukten några dagar!! när jag använder schammpon så håller lukten tills håret blir torrt men vill ha en schammpo som håller lukten på håret

den bästa bloggen jag har läst

2011-01-27 @ 20:34:59
Postat av: Amanda

Funkar den mot blekt/färgat hår?

Färgen åker ut om jaga nvändet hårinpackning :s

2011-01-27 @ 22:05:14
Postat av: Elin

Använder exakt dom produkterna själv! Dom är helt underbara!

Jag har väldigt nött och torrt hår. Sköter det inte så bra.. Har aldrig något serum i håret innan jag ska föna och platta håret, vilket jag gör varje dag. Så det var väldigt torrt och förstört, vilket det fortfarande är- dock avsevärt mindre efter jag börjat använda Aussie! Tidigare var jag tvungen att ha lite olja i topparna varje dag för att det inte skulle se så torrt ut, och en massa andra produkter som ska få håret att se skinande ut osv. Nu använder jag mig endast av dessa shampoon, balsam och hårinpackning.

Tack för att du visade upp dom i bloggen! Skulle aldrig ha hittat dom annars... Tack! ;D

2011-01-27 @ 23:47:07
URL: http://allaboutneni.blogg.se/
Postat av: Denice.E

Jag tyckte jag vet inte om det var schampoot eller balsamet jag lutkade på men det luktade absoult inte gott tyckte jag! Men alla tkr juh olika sen luktade jag på inpackningen och den luktade tugummi ;P

2011-01-28 @ 15:04:49
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Annie

Kom ihåg vem som tipsade dej om dem en gång i tiden ;) Kramkram

2011-01-28 @ 23:11:45
Postat av: karin

vad använder ni för produkter när ni rakar benen?

snälla svara, är jättetacksam!

2011-01-29 @ 14:24:59
Postat av: Alexandra

Ush använd inte det märket dom testar allt på djur!!

2011-02-19 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0