18:57 lite update + ett videotips..

Hello darlings! Vet att uppdateringen från min sida inte varit något att hänga i julgranen direkt. Men som sagt, jag har mina anledningar! Nu när allt dragit igång igen efter jul är mina veckor proppfulla. Tänker inte skriva ner hela schemat för den här veckan som jag gjort förut, för jag tror ni förstår ändå.

En fin vän till mig vid namn Sara bad om att få se en sminkvideo på en sminkning man kan ha till en mask. Tyvärr hinner jag inte fixa någon sådan video innan fredag som hon önskade, så istället lägger jag upp den här videon som jag tycker är superbra, gjord av Michelle Phan:
Ha det bäst! Puss.

Kommentarer
Postat av: ellinor

det vore toppen om ni kunde göra en sminkvideo där ni använder vitt och brunt (utan glitter och shimmer) till ögonen.

gillar er blogg!

2011-01-21 @ 20:19:19
URL: http://www.mmorriiis.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0