17:17 Recension: Make Up Store´s Cake Eyeliner "20 Black".



Produkt: Cake Eyeliner "20 Black" från Make Up Store.
Hur appliceras produkten?: Med en tunn eyelinerpensel och vanligt vatten eller med mixing liquid från Make Up Store.
Finns att köpa i: Make Up Store´s butiker eller online, här!
Pris: 175 SEK.

Jag tänker recensera denna på enklaste sätt. En plus-lista och en minus-lista, alltså vad jag tycker om/ inte tycker om med produkten och slutligen ett betyg.

PLUS:
+ Enkel att applicera.
+ Lättare att sudda ut om man gör fel än med en vanlig flytande eyeliner.
+ Sitter väldigt bra, utan att rinna ut eller kleta.
+ Är otroligt dryg då man inte behöver mycket.
+ Resultatet/ linjen blir fin och skarp.

MINUS:
- En aning dyrare än andra eyeliners.

SLUTBETYG:
5/5 för min del.
Detta är den första eyelinern någonsin som inte runnit på mig. Jag har väldigt känsliga ögon vilket gör att de tåras lätt och min eyeliner brukar ha runnit upp från ögonvrån in i ögongloben efter bara en minut, men inte denna, trots att den inte är vattenfast.

Kommentarer
Postat av: tina stark

jag har också den ! :D den är min favoriteyeliner och jag använder den vaarje dag, awsome att den håller så länge!

men dom måste ha höjt priset, när jag köpte den i somras kostade den 135 eller 125 kmr inte ihåg :o

2011-01-20 @ 18:49:57
Postat av: Matilda

Då ska jag ta och köpa den!

2011-01-20 @ 20:11:46
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: Emma

Er blogg är väldigt tråkig och dålig numera ! :S varför hinner alla andra bloggerskor med fast dom har en massa plugg då ?

2011-01-21 @ 15:38:49
Postat av: lisa

kan inte ni göra ett inlägg om hur man vet vad man passar i för hårfär elr hur man vet vad man har förhudton t.ex. ljus, rosa...??



föresten så har ni har en jätte bra blogg;)

2011-01-21 @ 17:27:38
Postat av: Alice

Är sugen på denna :)

Vad använder du för borste när du applicerar den?

2011-01-21 @ 17:27:48
URL: http://bunnymakeup.blogg.se/
Postat av: ronja

blogga mera blogga mera snälla:)

2011-01-21 @ 18:44:57
URL: http://ronjaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: aa, jag förstod att du hittade den på google, det var nämligen min kompis som såg att du

använt min bild, hon prövade att googla så kom den bilden upp :) men jag förstår, det är helt ok! det händer att jag också snor bilder från Google :p

gillar er blogg, den är toppen! kram!

2011-01-21 @ 19:25:40
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
Postat av: ellinor

dyr och dyr.. den räcker ju längre än andra flytande eyeliners. så medans du måste köpa nya flytande helatiden så kommer cake'n räcka länge länge, och då blir ju cake'n ett bättre val ekonomiskt sett. :)

lite svårt att förstå vad jag menade där.. men haha jaja!

2011-01-21 @ 20:15:32
URL: http://www.mmorriiis.devote.se
Postat av: emma

den är dyr, men åh så dryg! har haft min aslänge och det är hur mycket som helst kvar, typ allt. kommer räcka i åratal! så som ovan säger: slår man ihop alla billo-eyeliners så är cake-liner mycket billigare på lång sikt! :)

helt enkelt kanonis!

2011-01-22 @ 14:39:17

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0