09:10 nya produkter: proactiv

Rengöringskräm (mer scrubb), ansiktsvatten, dagkräm, nattkräm och en ansiktsmask.

Idag är det exakt 2 veckor sedan jag fick hem mitt Proactiv baspaket. Det kostade 499 kronor vilket kan låta svindyrt i vissa öron men eftersom att jag hört mycket bra om serien tänkte jag att det var värt det.

Hitills ser jag inga drastiska förändringar. Har inte mycket att säga alls. Tycker serien luktar fräscht och lite speciellt. Gillar Refining masken (längst till höger på bilden ovan) då den reducerar finnar över bara en natt.

Återkommer när jag använt serien några veckor till!

Har någon av er testat Proactiv?

Kommentarer
Postat av: ronja

jag hade det, och min hy blev ännu värre :(

2011-01-26 @ 10:23:18
Postat av: maria

jag använde det ett tag men såg ingen större skillnad så jag slutade :)

2011-01-26 @ 12:24:07
Postat av: frida

jag använde det rätt länge.. min hy blev toppen!

allt äckligt skit försvann!

men var försiktig bara.. den tär hårt på hyn, så nu har jag super känslig och torr hy så jag är tvungen att använda produkter med dubbelt så mkt fukt och sånt..



men det kan jag ta, för min hy ser bättre ut än innan! :)

2011-01-26 @ 13:48:08
URL: http://friidaalmroth.blogg.se/
Postat av: leila

kan inte du göra en basvideo. :) snälla

2011-01-26 @ 15:28:39
Postat av: Linn

ja, en basvideo skulle vara kul :)

2011-01-26 @ 15:30:11
Postat av: Corri

EN av mina vänner hade testat den serien o hennes hud blev superröd och annars hände inget alls. Men de kan ju va för att hon har känslig hud :/

2011-01-26 @ 16:38:21
Postat av: Becky

jag har använt mig av pro-activ i ca ett år nu, bortsett från ett upphåll på ett halvår då jag slutade med produkten för jag blev "immun" efter några månader. då testade jag ist. att använda den som ni har rekommenderat, neutrogena, men den fungerade inte alls för mig, min hy blev värre än vad den någonsin har varit. Började med P-A igen och nu har jag bättre hy än på länge! Dock har jag slarvat lite på sista tiden och jag märker att jag får sämre hy direkt då. P-A håller verkligen efter och det fungerar TROTS att det är ett starkt medel så är det det ENDA som har funkat för mig. Däremot tror jag inte du kan räkna med resultat efter två veckor, för mig tog det kanske en och en halv månad innan den började reducera finnar och förhindra att fler dök upp... Men ge inte upp för det är en toppenprodukt, även om jag har förstått att det är många som inte tycker om den!

2011-01-26 @ 16:53:01
Postat av: Denice.E

Jag gillar inte serien funkar inte bra ! Men tonern är rätt härlig ! :)

2011-01-26 @ 17:19:06
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Aida

Å hoppas det fungerar för dig!

jag har testat och min hud blev irriterad och röd, produkterna var alldeles för starka för mig!

2011-01-26 @ 17:25:48
URL: http://aidalovesmakeup.blogg.se/
Postat av: fian

Jag vill testa det , men har bara hört dåligt om det. så väntar på uppdatering om vad du tycker :)

2011-01-27 @ 01:06:42
URL: http://rosaconverse.devote.se
Postat av: Ida

den funkar bara för vuxenfinnar

2011-01-27 @ 14:10:12
URL: http://magiskt.devote.se
Postat av: Emma :)

Använder också proactive!

det funkar helt okej, utom att huden runt näsan och ögonen blev jätte torr... tycker inte heller det luktar så gott faktiskt hehe. har använt detta i ca två månader och har fortfarande inte märkt någon skilland tyvärr.

2011-01-27 @ 21:58:32
URL: http://emmaaeriiiksson.blogg.se/
Postat av: Vickan :) :)

Helt fantastisk, fast du vet mina resultat, så :)

2011-02-12 @ 22:21:55
Postat av: Viktoria

Älskar det, och det vet du för du sett resultaten :)

2011-02-12 @ 22:33:26
Postat av: Vickan :) :)

Hoppsan, blev visst dubbla, sorry

2011-02-12 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0