20:15 TUMMEN UPP: Needs pincetter

Pincetter från "needs beauty accessories".

Kostar endast 20 kr. styck på ICA Kvantum eller ICA Maxi.


Namnet på denna är Pincett sned / Tweezers slanted.

Denna är min favorit av de båda! Den är grym. Det är lätt att komma åt alla strån pga. den kurviga formen och den greppat stråna otroligt bra! 20 kr är nästan för lite för denna, jag hade köpt den även om den var dyrare, men nu är den inte det och jag älskar det, haha.

 

Namnet på denna är Pincett mode / Tweezers fashion.

Modellen på denna är som den traditionella pincetten. Denna greppar också bra och är perfekt för de lite grövre hårstråna och om man vill få bort fler än ett hårstrå, men den är ganska bred vilket gör den lite klumpigare än den ovan. För 20 kr. är den väldigt bra, men den andra är ännu bättre!


För 20 kr. kommer jag aldrig att hitta en bättre pincett än den snedställda! Min mamma har en superbra pincett, men den kostade mellan 200-300 kr. Denna kostar en tiondel av det och är minst lika bra! TUMMEN UPP!

Kommentarer
Postat av: Emma - EmpasLiv.blogg.se

Har den prickiga,ÄLSKAR DEN

2011-02-28 @ 21:43:40
URL: http://empasliv.blogg.se/
Postat av: Sofia E

Den prickiga är ju dessutom ursöt!

2011-03-01 @ 18:34:39
URL: http://hennesvarld.blogg.se/
Postat av: Wilma:D

åh jag kan ju börja med att säga att jag älskar eran blogg! Jätte bra<3



Men sen skulle de va jättebra med en "bakåt knapp" längst ner på bloggen, så man kan komma till gamla, tips o videoinlägg!



Kram

2011-03-01 @ 20:05:57
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0