18:25 Tummen upp: SOLO

Laura Key So Lashy Mascara "Black".
Kommer med vid köp av det senaste numret av SOLO.
Senaste numret av SOLO + mascaran.

Egentligen är det själva mascaran jag vill ge en STOR tumme upp till! För det första blev jag chockad över att mascaran faktiskt är i normalstor storlek och inte någon mini-version som brukar komma med tidningar och att flaskan är så grymt snygg, haha.

Jag testade den för första gången i förrgår när jag spelade in sminkvideon jag la upp igår. Vill ni se hur mina fransar ser ut med mascaran på så kan ni kika extra noga på dem i den videon.

Varför jag tycker om mascaran:
+ Den separerar mina fransar sjukt bra, utan att klumpa någonting och gör mina fransar fina och långa.
+ Den luktar gott(!?), haha. Ingen kommer att lukta på ens ögonfransar, jag vet, men det är ändå ett plus att den inte luktar spya liksom.
+ Förpackningen är skitsnygg och stor!
+++ Den är värd 139 kr, men du får den gratis vid köp av en tidning för 45 spänn! Vad har du att förlora liksom? Är den kass på dina fransar har du ju en grymt bra tidning att läsa som back-up.

PS:
Någon kommenterade sminkvideon jag la upp igår med "Haha maskaran du har i videon kommer inte från Helena Rubenstein som kostar ca 300 kr utan från laura key ifrån Solo tidningen där den är värd 139 kr lite töntigt att du inte sa det! Hahah" och ja. Jag sa ju ingenting annat? Jag skrev TVÅ gånger i videon att mascaran är "Laura Key So Lashy Mascara "Black" och jag nämnde inte ens Helena Rubenstein, så jag förstår inte vad du fick det ifrån, men well well. Vad spelar det ens för roll att den är från SOLO-tidningen? Den är ju helt grym! Du får en bra mascara och en grym tidning för 45 spänn! WOHO.

Många kramar och jag säger bara en sak: spring och köp senaste numret av SOLO med mascaran på köpet. Om du vill då, haha. Du har ingenting att förlora, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Matilda

kan du göra en outfits video??? :)<333 älskar eran blogg!<3

2011-02-03 @ 18:41:44
Postat av: chocolaty

har ni några piercings eller tatueringar? x)

2011-02-03 @ 18:43:52
Postat av: Anonym

Kan ni göra en prom sminkning?

2011-02-03 @ 19:12:59
Postat av: rebecca

hejhej skulle ni kunna göra varsin video där ni visar hur ni gör eran bas ??

2011-02-03 @ 19:31:39
Postat av: Denice.E

Härligt att du tyckte om den så mycket! :D Tummen upp flr det jag älskar eran blogg! :) Btw har Louise fortfarande mycket plugg ? :)

2011-02-03 @ 19:34:34
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Louise

Tyckte också om mascaran när jag testade den första gången, märkte också att den lukta gott haha. Typ jordgubbssylt? :P Men kom fram til sen att den inte var så bra.. Den kladdar på ögonlocket när man lägger på den, det gör inte andra mascaror om man inte klantar sig då :P Så jag tycker inte den är jätte bra men älskar fodralet! Och helt okej för att vara från en tidning så vardagsmascara funkar den som :)

2011-02-03 @ 20:05:06
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/
Postat av: elina

skitbra tips för min mascara håller precis på att ta slut men måste spendera pengarna på annat denna månaden så nu har jag ocks köpt SOLO , inte testat mascaran ännu men jag är inte kräsen, bara jag har en mascara liksom , ahaha :D tack för det superbra tipset iaf och för en underbar blogg! :D

2011-02-04 @ 16:21:46
URL: http://fotografenimig.blogg.se/
Postat av: Denice.E

Shit vad den var bra för att vara en tidning maschara skulle den finnas i butik skulle jag absolut satsa på en sån jag fick tidningen av mamma och testade mascharan! :D Jag tycker den påminner om colosal! :D Dock vet jag ju inte hur bra den sitter under en hel dag inte testat det än! :):)

2011-02-04 @ 22:16:30
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag vet! Den macaran är asbra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehehe...iallafall den macaran brukar jag köpa på Kicks

2011-02-07 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0