17:07 Mina två "go-to" paletter till vardags:

Jag tänkte egentligen lägga upp dagens make-up nu, men känner mig som skit, så...ja. Hoppas att eran dag har varit M Y C K E T bättre än vad min har varit...MEN, inga sura miner nu! Utan jag tänkte visa er mina två favoriter när det gäller mini-paletter till vardags! Känner jag för att slänga på lite ögonskugga någon vardag och har ganska lite tid på mig att göra mig i ordning, så är det någon av de här två godingarna jag stäcker mig efter. Superfina till vardags och superlätta att få till fint.


L'oréal ColorAppeal Trio Pro "317 Honey Brown".
På denna står det till och med på baksidan vilken skugga man ska applicera var! Superbra om man är nybörjare! Finns i ett antal olika färgkombinationer (bl a. rosa skuggor), men brunt är en perfekt vardagsfärg.


(Mascara: L'oréal Volume Million Lashes "Black". Nude-färgad kajal: IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde".)



IsaDora Eye Shadow Quartet "44 Muddy Nudes".
Denna finns också i ganska många olika färgkombinationer, men denna tyckte jag var perfekt till vardags. Skuggorna är lila, men har en brunaktig underton.

Bildtutorial på denna enkla vardagssminkningen hittar ni här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

underton?

2011-02-24 @ 19:55:19
Postat av: beccannnnn!!!!<33333

Hejsan. Shiittt ! skit snyggt Dejana! Pöss

2011-03-01 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0