20:02 Två nya väskor!

Första väskan är en "clutch"-väska från märket "Feel":
Älskar verkligen denna typen av axelband! När de är inflätade i kedjor blir jag knäsvag.


ZOOM på lite detaljer (kedjan och materialet):

Andra väskan är en ljusbrun (+lite militärgrönaktig) väska med skinndetaljer i brunt (fake):
Perekt till sommaren när man bara ska en snabbis till stan eller liknande och man bara behöver det nödvändigaste som plånbok, mobil, nycklar och kamera. Superfin färg och väska att matcha till en fin ljus jeansjacka.


ZOOM på lite detaljer (tyget och spännena på sidan och knäppet på framsidan):

Åter igen har mamma gjort min dag! (Man kan ju nästan tro att detta är hennes blogg med tanke på alla saker som jag visar som egentligen är hennes, haha.) De här två köpte hon dock till migLiza Bags & Outlet som är en väskaffär med superfina väskor från alla kända märken som BjörnBorg osv. men också från mindre kända märken. Gissa priset...? Just nu: TVÅ VÄSKOR FÖR 99 KR(!) eller en för 75 kr. Som hittat!

Vad jag vet så finns Liza Bags i Värnamo och Gislaved, i Småland, men vet inte om det finns någon annanstans i Sverige tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag kom på en ganska rolig sak som ni skulle kunna ha i bloggen. Veckans största skönhetsmiss. Läsare får skriva en kommentar om en skönhetsmiss som man har gjort eller varit med om så utser ni vilken/vilka som var roligast ;)

Bara en liten ide :)

2011-02-21 @ 20:50:33
Postat av: annsoh

Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-02-22 @ 03:47:25
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: E M M I E

Svar: Haha, jag förstår dig! Men ja, du kan ju visa de övningar du kan göra hemma som du sa :). Kram!

2011-02-22 @ 11:51:29
URL: http://emmieryden.blogg.se/
Postat av: anonym

älskar er blogg!:)

2011-02-22 @ 12:41:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0