18:56 Nyårs-makeup: Gurka

Ni som läser min vardagsblogg har sett denna tjejen ett antal gånger och jag har även sminkat henne två gånger tidigare och visat här på Beautyfreaks, men ja det är i alla fall vår fina vän Louise (som jag kallar Gurka). Jag har blivit lite av hennes personliga stylist. Jag sminkade henne tidigare idag för att snygga till henne inför kvällen och igår fixade jag både hennes och hennes mammas naglar (bild på resultatet får ni se imorgon).







ANSIKTE
- Cover All Mix concealer från Make Up Store.
- Deborah Comfort Mat Foundation "01 Fair".
- IsaDora Velvet Touch Compact Powder "Medium Beige Mist".
- IsaDora Bronzing Powder "Terracotta Bronze".
- Deborah Natural Effect Blush "04 Spicy".

ÖGON
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Ögonskuggor ur 120-paletten från eleven.se.
- Kubiss Eyeliner "black".
- L'oréal Volume Million Lashes mascara "black".
- Ögonbrynspenna med borste från Deborah.

LÄPPAR
- Ljusrosa läppbalsam från Dove(?).
Ibland gör jag dig faktiskt liiiiite snygg Gurka..eller hur? Haha. Kram på er alla och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: alice

Shit vilka fina ögonbryn hon har! :)

2011-12-31 @ 20:26:19
Postat av: Nina =)

Detta är inte alls meningen att vara elak.

Bara fråga? Läser ni alla komentarer ni får ?

Kan ni göra en julklapps video vad ni fick alltså.

Snällllllaaaa svara på denna frågan !!!!!!!!!!!

KRAMMMMMM!!!!!!!



PS: Svaraaaaaaa på denna frågan nu hahah ! eran blogg är bässt båda är såååååå söööttaa !!

2012-01-01 @ 00:49:10
Postat av: Dragana

Ville bara säga (då jag sällan ser perfekta former på människors ögonbryn) att hon har sjukt fina ögonbryn! Sminkningen var med fin såklart men jävlar vad snygga ögonbryn!

2012-01-01 @ 05:18:53
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Emilia

Gör en video på denna sminkningen!!! Så fiin :D

2012-01-01 @ 15:53:13
URL: http://ehrencronas.blogg.se/
Postat av: ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

fint :)

2012-01-01 @ 17:34:52
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: Michelle

Skulle bli överlycklig om Dejana gjorde en uppdaterad morgon- och kvällsrutin! Dejana du har inspirerat mig så himla mycket att jag till och med funderar på att skaffa en egen blogg. Ni är grymma tjejer! Kram

2012-01-02 @ 00:53:35
Postat av: Emilia

skickar en till kommentar, haha! Snälla gör en video på denna sminkningen. Provade göra en själv igår. men det gick inte, blev inte alls snyggt. SNÄLLA?! Den är så otroligt snygg så jag blir galen :D

2012-01-02 @ 18:41:29
URL: http://ehrencronas.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fin hon är.. Hon ser inte svensk ut faktiskt ser hon ut som en jugge :)

2012-01-05 @ 17:13:30
Postat av: my.s

kan du göra en sminkkolektion dejana

och vilken consealer du använder

2012-01-08 @ 13:56:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0