19:22 Youtube-tips: Arabic makeup!

Ni är några stycken som bett om en "arabic makeup tutorial", men jag personligen är verkligen urkass på det! Jag har aldrig gjort en sådan. Därför har ni två tjejer här och deras superfina versioner av arabiska makeuper. Hoppas ni gillar det!

KlairedelysArt

BeautifulYouTV
Imorgon kommer ett inlägg upp som jag jobbat med i två dagar! Det är en ordlista med vanliga produkter och ord inom skönhet med en förklaring på vad de är/betyder. Ni frågar väldigt mycket om vad olika saker ÄR så jag tänkte att jag kunde göra en lista som jag kan länka till om någon frågar så jag slipper svara på samma fråga tusen gånger. Så det kan ni kika in imorgon! Det är bara att hoppa över de ord man kan. XoXo,

Kommentarer
Postat av: Malin

du borde se DulceCandy87's arabic eyes!!! eller arabian eyes heter den kanske... men den är skitsnygg!!!1

2011-08-24 @ 22:01:11
Postat av: milena

Hej. Undrar om ni kan ge tips på någon bra pigmenterad ögonskugga. Helst inte för dyr och gärna en palett.



2011-08-24 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0