00:06 Sorteringstips: Örhängen

Halloj! För er som inte sett mina videos där jag visar hur jag sorterar mitt smink osv. tänkte jag nu dela med mig av ett sortering-/förvaringtips för örhängen!

Min mamma kom på den brillianta idén om att använda en vanlig anslagstavla som en dyna för sina örhängen. Det spelar egentligen inte någon roll vilken typ av anslagstavla man väljer, bara den går att trycka häftstift/nålar igenom osv. Den jag har är gjord av kork.

Visst är det fint? Så himla praktiskt också. Man ser alla sina örhängen på en gång och de blandas inte med varandra som de gör i en burk eller liknande.

Man bara trycker in örhängena som häftstift så sitter de där.
Hoppas ni gillar det! Nu måste jag sova...


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Kom ihåg att min syster oxå hade så för några år sen! Smart idé! Fast jag har redan ett ''smyckes-ställ'' som jag hänger mina smycken på.

2011-04-14 @ 15:39:23
URL: http://iamjustdifferent.blogg.se/
Postat av: Dragana

Ååååh fan vad smart :D

2011-04-14 @ 19:44:01
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: kristin

men vad gör man med "plupparna" då? :)

2011-04-15 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0