21:47 liten uppdatering:

Hej fina läsare =) Ville också tacka er för svaren på Dejanas mindre glada video några inlägg ner. Alla kommenterar riktade ju sig inte bara mot Dejana utan också bloggen i helhet. Så tack så hemskt mycket! Det är ibland svårt för min lilla hjärna att förstå hur snälla vissa människor faktiskt kan vara.. bara genom små och fina ord i kommentarer. Finaste läsare.

I alla fall. Vi fick ju våra laptops idag! Och vet ni?! Den är huuuuuuuuur fin som helst + att det är webcam på den. WIIIEEE! Ni skulle se min "lilla" happydance jag utövade inför hela musik-klassen. Alla blev nog lite chockade.
Men tyvärr kan jag inte använda camen än för jag måste installera ett program och i nuläget går det inte att installera något på datorn.. ska gå och kolla det med teknikerna på skolan imorgon.

Vet att bloggen inte varit så beauty-relaterad på sistonde men jag lovar att det kommer komma igång igen så fort som möjligt! Det har bara vart en sån omställning att gå från soffpotatis till gymnasie, plugg och en massa träningar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

Måste börja med att säga att eran blogg är awsome! Läser den varje dag, fortsätt så!

Vad är det för dator ni har fått i skolan? :)

2010-09-07 @ 18:23:08
URL: http://louiseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0