18:28 NYTT: Stickat

Lindex, 299 kronor.

Här är den stickade tröjan jag fick med mig hem innan. Den är dock mycket finare på som ni kanske förstår med tanke på att det är over-size modell. Jag ska nog ha på mig den imorgon så ni får se hur den ser ut på i en dagens outfit.
NU måste jag plugga!!! Jag har fyra prov att plugga till de närmsta veckorna, två böcker att läsa ut, en redovisning att förbereda och självklart vanliga läxor som måste göras...så det blir nog ingen video ifrån mig förens i slutet av veckan. Måste börja nu!
Hoppas ni haft en superfin dag!


Kommentarer
Postat av: linnéa

tjusig.

2010-09-20 @ 19:07:10
URL: http://purfection.blogg.se/
Postat av: Linda.

Ngt tips på bra sminkborttagning för både ögon och ansikte? :)

2010-09-20 @ 20:44:24
Postat av: Anonym

åh snälla kan ni göra en video där ni visar hur ni lägger fonduten,puder och rooch snääääääällllllaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!



ps älskar eran bloggg!!!

2010-09-20 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0