17:50 Bohemian Blouse

Blus Lindex, kjol H&M, Converse på fötterna, Dejana från mammas mage. Haha, skojar bara...
Halloj! Här har ni dagens paket. Känner mig lite bohemian chic varje gång jag har på mig denna blusen. Hoppas att ni haft en bra dag och att ni gillar min outfit!
PS. Mitt och Louises lilla projekt blir inte färdigt idag, men denna veckan hoppas vi i alla fall! Det är inget stort bara så ni vet. Vi vill bara få det att låta spännande för att vi blir exalterade för minsta lilla, haha.
KRAMAR.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

från mammas mage, HAHAHAHHAHAHAHAHA

2010-09-15 @ 18:59:51
Postat av: Anonym

sååå snyggt !

ser fram emot erat projekt :D

2010-09-15 @ 21:12:02
Postat av: Linda

Fin outfit :)



Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-16 @ 12:41:40
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0