19:55 Test: IsaDora Bold Tip Eyeliner!

IsaDora Bold Tip Eyeliner, nr. 50 Carbon Black, ca. 100kr på Lindex.
Fler av er har säkert som jag en mamma som i princip aldrig sminkar sig, men ändå köper nytt smink och nya produkter!? Tur är väl det, för nu fick jag chansen att testa en ny eyeliner som mamma köpte för några dagar sedan utan att slösa en krona! Denna eyelinern ser ut exakt som en tuschpenna, eller en tunn markeringspenna.

Vad tyckte jag om den då?
Här får ni några plus och minus:
+ Priset.
+ Tar inte mycket plats i sminkväskan.
+ Färgen sitter som berget! Förutom att det var fuktigt ute idag, så hade jag orientering på gympan och trots allt svettande och all fukt så hade inte eyelinern flyttat sig en millimeter och jag slapp fylla på den.
- Spetsen är för tjock för min smak, vilket gör det svårt att få en tunnare linje.

Slutsats:
Trots att det finns fler plus än minus så är det enda minuset som finns ett stort minus. Minuset överväger alltså plusen enligt mig då jag oftast vill ha en tunnare linje. Gillar du dock en lite tjockare linje så är denna eyelinern ett riktigt kap! Den sitter ju som sagt som berget och att den är i pennformat gör det smidigt att applicera. Det beror helt enkelt på hur du själv vill ha det. Jag kommer dock att använda den fler gånger, för att den sitter så bra.


Kommentarer
Postat av: s

haha! jag har exakt en sån, men ja tkr inte om den för prova lägga den på en ögonskugga! det går verkligen inte ;)

2010-09-28 @ 20:00:54
URL: http://siekkinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett tips; om ni fotar i helt vit bakrund blir det häftigare för då ser det mer ut som ni bara dyker upp där, då tänker man inte lika snabbt att det är en bild eftersom man inte ser "ramen" :)

skitsnygga bilder ju ;) älskar er!

2010-09-29 @ 09:15:03
Postat av: Anonym

(alltså helt vit bakrund på dedär små bilderna som kommer i slutet av varje inlägg på er, cp bilderna)

2010-09-29 @ 09:15:40

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0