17:17 Knasigt med lack


När jag inte kan bestämma mig för vilket av två nagellack jag ska välja, tar jag ett på varje hand! Om de matchar någorlunda vill säga...och det har jag gjort idag. Man behöver inte ta två kontrastfärger som jag gjort idag, man kan ta en hand med ljusrosa och en med mörkrosa eller en med ljusblå och en med mörkblå osv. Det finns säkert fler som gör såhär ute i världen, men jag har inte sett det på någon annan än faktiskt.
Vissa gillar det säkert och andra inte, men tycker det är en kul grej och jag trivs superbra i det! Gillar ni det, så kom ihåg vem ni såg det ifrån, hihi=).
Tusen kramar fina läsare!


Kommentarer
Postat av: astrid

älskade den gröna färgen på nagellacket =D

2010-09-16 @ 21:40:16
Postat av: sofi

En tjej min klass har typ alltid en färg på varje hand eller typ varannan eller tio olika färger! Jag diggar hennes naglar och även dina. Löövar dina färgval!:D Tack för att eran blogg finns!!

2010-09-17 @ 15:34:04
URL: http://aprilsbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kollade på inlägg(er eller vad vet faan vet inte) och på en video som heter ''may favorites''(eller vad det hette igen)

Du sa att du gillar ögonkräm men jag tycker att du inte behöver ha det.Min mamma har det till och med eftersom du har så fin hy tycker jag inte att du ska ha!Det var min åsikt iallafall,du får tycka vad du vill!:D



ÄLSKAR ERAN BLOGG OCH LÄSER DEN VARJE DAG!

2010-09-17 @ 20:01:02
URL: http://burcus.webblogg.se/
Postat av: Ida

Jätte fina naglar och jag brukade med göra så innan, ibland varannan nagel och så. Det är ett roligt sätt att vara snygg och tuff på :)

Fin blogg ni har, kolla gärna in min om ni vill :)

2010-09-17 @ 21:36:16
URL: http://iidaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0