23:02 sminkvideo: pumpa


(om videon är för bred så klicka på den så kommer ni till youtube, kolla då på den där istället)

Eftersom att så många av er har önskat att få se en pumpa-sminkning bestämde jag mig för att göra en idag. Redigerade den för en stund sedan och här har ni resultatet! Den ser nog svårare ut att göra än vad den egentligen är. Vilket är bra!

Anledningen till varför vi (eller iallafall jag, men gissar på att Dejana tänker likadant) snabbspolar själva guiden i våra Halloween-videos är för att det är alldeles för många steg för att det ska få plats med något prat. Men jag tycker ni ser ganska bra ändå!
Massor av kärlek.

Kommentarer
Postat av: s

TACCCCCCCCCCCCCCCCCK! :) GUD VAD SNÄLL DU ÄR !

2010-10-11 @ 16:21:12
URL: http://siekkinen.blogg.se/
Postat av: S

kan ngn utav er göra en häxa/jävul sminkning när ni sitter brevid varandra :)

2010-10-11 @ 16:41:40
URL: http://siekkinen.blogg.se/
Postat av: Beata

2010-10-11 @ 18:02:08
Postat av: B

Kan inte någon av er göra en riktigt läskig halloween-sminkning? :)

2010-10-11 @ 18:03:18
URL: http://maajor.blogg.se/
Postat av: Linn

Wow, det blev jättecoolt :)

2010-10-11 @ 19:13:18
Postat av: tjejen som undrar

hej den där pumpa sminknigen blev väldigt cool! men nu undrar jag en sak det är ett skoldicso nu på fredag och jag vet inte hur jag ska sminka mig! panik! så jag undrar om du kunde göra en sminkning som passar just till en fest! tack om du gör det/ tjejen som undrar.

2010-10-13 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0