18:40 Dagens: Mysigt i stickat


Jeans H&M - vitt linne JC - grön stickad kofta med polokrage mammas från Lindex - stövlar Skocompaniet (Peperoni) - örhängen JC och ring från Lindex.

Hello! Hur är det med er? Så här såg jag ut idag, lite sent första inlägg idag, men har faktiskt varit upptagen med att redigera en video till er. Den får ni se imorgon...jag säger bara en sak: Lady Gaga möter Barbie.

Mår lite skit om jag ska vara ärlig...har haft feber hela veckan och är täppt och förkyld nu också, tusan! Så nu knarkar jag förkylningshonung och te och fyller min papperskorg med näsdukar, haha=). Jävla pissregn också som man var tvungen att springa nästan en mil i på orienteringen idag i skolan...hoppas att ni mår mycket bättre!
Tusen kramar och mycket kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas du mår bättre snart :) du passar jättebra i grönt med ditt fina bruna hår (:

2010-10-07 @ 20:22:32
Postat av: michelledelice

Klickade förbi din blogg, lämnar ett avtryck efter mig, ha en skön helg!

2010-10-07 @ 23:38:47
URL: http://michelledelice.blogg.se/
Postat av: Emma

finis <3

2010-10-08 @ 17:32:12
Postat av: astrid

skitsnygg outfit :)

2010-10-09 @ 11:28:59
Postat av: Julia

Åhh, den där tröjan var verkligen superfin och du passade jättebra i den:)

2010-12-01 @ 18:37:08

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0