14:11 ny produkt: the body shop

Hemkommen från Españaaaa! Kom hem natten till Tisdag klockan fyra, halv fem. Har inte uppdaterat sedan dess för jag har varit så jäääkla trött, och upptagen. Men nu så!
Påvägen hem, på färjan från Tyskland till Danmark, köpte jag ett nytt ansiktsvatten från The Body Shop. Jag har dissat ACO's serie nu och börjat köra med Clinique igen, det lilla kitet för finnar. Eftersom att ansiktsvattnet i det kitet tog slut ganska så nyss bestämde jag mig för att köpa ett nytt helt enkelt.
Har aldrig prövat några ansiktsprodukter från The Body Shop förut men det här verkar riktigt effektivt. Speciellt mot porer och fet hy. Det luktar väldigt gott också. Lovar att skriva en review så fort jag använt det tillräckligt länge! Det heter Seaweed Clarifying Toner. Är sugen på att pröva hela Seaweed serien!

Kommentarer
Postat av: Emzo

The body shop <3

2010-10-06 @ 14:14:49
URL: http://aldrigslutattro.blogg.se/
Postat av: m

vore jätteroligt med en review :D

2010-10-06 @ 16:18:51
Postat av: Hanna

när kommer du lägga upp filmen med ditt hår? hur du arbetar med lockarna ist för emot?? väntat länge nu! :P

2010-10-06 @ 16:20:15
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hur mycket kostar den? :)

2010-10-06 @ 16:46:51
Postat av: Anonym

kan inte du göra en video nu när du kommit hem, skulle vara superkul att se hur brun du är! :D

2010-10-06 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0