13:22 gårkvällens look:

Tja snyggingar! Bestämde mig för att åka iväg på fest igår kväll, i sista sekund. Tänkte att det kunde vara kul att se hur jag såg ut! Jag hade verkligen ingen tid på mig. Sminkade mig på 10 minuter (gjorde ett JÄTTE enkelt och snabbt smokey eye, som jag aldrig gjort förut och som jag tycker blev ganska bra ändå, vill ni se en video på det?) och lockade håret med min locktång från Remington på bara 5 minuter.

La flytande foundation från Maybelline, concealer från H&M och ett puder över allt som också kommer från Maybelline.
Använde mig av bronsiga skuggor från paletten jag fick av Dejana som hon köpte när hon var i Serbien. Den är jättebra! Svart kajal från Lumene och mascara från MaxFactor, False Lash Effect. Körde bara på ett vanligt ljusrosa läppglans över läpparna (dock inte på bilderna).
Han tyvärr inte ta någon outfit bild för jag var så stressad. Hade på mig en mörkgrön topp jag köpte i Spanien som är i något annorlunda mocka-material med nitar uppe vid axlarna. Till den hade jag skinny jeans från D.brand och höga svarta klackar. Många armband, mitt "Louise"-halsband som ni ser på bilderna från mittnamnhalsband.se och örhängen från Glitter.

Kommentarer
Postat av: asta

superfint!!! snyggaste jag sett på bloggen :D

2010-10-16 @ 14:24:23
Postat av: erika

ett tips, ser att du har samma hudproblem som jag hade med småfinnar. B-vitamin, mina är som bortblåst :)

2010-10-16 @ 14:44:37
Postat av: Linn

Jättefint! :) det skulle vara jättekul om du gjorde en video hur du gjorde smokey eye :P

2010-10-16 @ 15:22:27
Postat av: linnéa

supersnyggt, gärna en sådan video. :-)

2010-10-16 @ 16:05:18
URL: http://purfection.blogg.se/
Postat av: m

fint, gärna en video påt :)

2010-10-16 @ 19:12:36
Postat av: Amanda - MANDOSA

snyggt sminkat och outfiten låter galet snygg :)

2010-10-16 @ 19:16:49
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: isabelle'nilsson :')

snyggt! :D gärna en video :)

2010-10-16 @ 20:36:59
URL: http://isabellesphoto.blogg.se/
Postat av: Mika

skulle inte du kunna göra en hel video där du visar en video när du fixar dig till en fest? asså typ kläder, smink, håret osv. skulle vara jätte intressant att se tycker jag.

2010-10-16 @ 23:53:21
Postat av: alle

snyggt:)

2010-10-17 @ 11:33:35
URL: http://allealle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0