19:15 NYTT: Nagellack från MNY!


Nr. 757. 29,50kr.

Nr. 445. 29,50kr.
Var på stan med Louise tidigare idag och fick en liten chock! Nu har Maybelline New Yorks lillasyster MNY kommit till Sverige och till Lindex i vår lilla håla! För er som inte vet vad detta är för märke så är det precis som jag skrev det vanliga Maybellines "lillasyster". Alltså som ett budget alternativ av det vanliga Maybelline-märket. De har läppglans, läppbalsam, rouge, nagellack, kajalpennor och ögonskuggor och ingenting kostar över 50 kronor!

Nagellacken ovan var de jag fick med mig hem, de är superfina i verkligheten, men tyvärr blev de inte lika bra på bild, men vill ni se hur de ser ut är det ju bara att leta i affären. Man behöver  två lager, men det behöver man i princip med alla lack, haha. De finns på Lindex och på Åhlens. Jag har inget baslack under nagellacken nu och jag har en färg på varje hand, så nu ska jag se hur hållbarheten är! Bra va? Jag uppdaterar er om hur de håller om en vecka ungefär. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Elina

Snygga nagelack:) Dock inte min färg..=)

2010-10-11 @ 22:36:24
URL: http://elinatree.se
Postat av: astrid

sjukt snygga nagellack :)

2010-10-13 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0