14:14 Gör din egen ring - superenkelt!

Som ni såg i något inlägg för någon dag sedan så hade jag på mig en ring som jag gjort själv och vet ni vad? Det är busenkelt!

Så här gjorde jag:

1. Först valde jag en ring som jag fick för jättelänge sedan av mamma och som jag aldrig använder och så bröt jag av själva ringen från smycket ovanpå.

2. Sedan tog jag denna gubben som hade lossnat från ett av mammas gamla halsband och bara låg och skräpade.

3. Sedan tog jag själva ringen från den gamla ringen + gubben + superlim och så var det bara att limma på den på mitten!

4. FÄRDIG!
Hur enkelt som helst och jag tycker att det är kul för att man får ett unikt smycke som inte någon annan har=).
KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad smart, det måste jag prova! :)

2010-10-03 @ 14:56:41
URL: http://mliessteps.blogg.se/
Postat av: ffffffffffffffffffffffff

hej, kan du inte göra ett videoinlägg där du visar när du gör andra ringar ? :)

2010-10-03 @ 21:18:37
Postat av: magda

Jag har frågat några gånger men jag glömmer alltid vilket inlägg jag kommentera! Haha men jag undrar vilket program ni gör om era filmer i?

2010-10-03 @ 21:35:02
URL: http://maggieblom.devote.se
Postat av: Anonym

SNÄLLA, kan ni inte skriva ett inlägg om vilka produkter det finns som tar bort börka ringar under ögonen?

2010-10-03 @ 22:19:09
Postat av: hanna

kan ni inte ladda upp något mer nu snälla

2010-10-04 @ 09:43:50
URL: http://hforsberg.soclog.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0