23:08 dagens (sena) make up


Dagens make up. Bronziga ögon och koralliga läppar. Sällan jag bär någon färg på läpparna men jag kände för det idag!
Produkter jag använt mig av:
Bas:
Concealer från H&M
Mineralfoundation från Maybelline
Solpuder från Maxfactor
Rouge från en ögonskuggspalett jag fick av Dejana, som hon köpt i Serbien.
Ögon:
En enda ögonskugga från samma palett som rouget, skuggan är i en ljusbrun färg med kopparinslag (över hela ögonlocket).
Eyeliner från H&M
Mascara "False Lash Effect" från MaxFactor.
Läppar:
Lipstain från MaxFactor i färgen #320.

Kommentarer
Postat av: stina

hur orkar du sminka dig så mycket till skolan varje dag :s

2010-11-10 @ 07:46:50
Postat av: Louise

Stina: Sminkar mig inte så mycket varje dag, idag har jag i princip bara mascara =) Men aa, jag tycker ju att det är roligt att sminka mig också så det är en av anledningarna till varför jag ibland sminkar mig så mycket :D

2010-11-10 @ 09:08:13
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med stina (y) !

2010-11-10 @ 14:31:28
Postat av: Anonym

asså shit, vad alla ska bry sig.. Gör det någonting för er att hon sminkar sig "mycket".. haha, ibland kan man undra asså.

2010-11-10 @ 15:30:49
Postat av: Elina

Hejsan!



du som har en ganska stor blogg , gör gärna dina läsare medvetna och skriv på för en ny lag som ska skydda barnen!



snälla ta dig en titt och läs om det innan du raderar kommentaren ;



http://blog.unicef.se/darfor-kraver-vi-att-barnkonventionen-blir-svensk-lag/



ingen kan göra allt, men alla kan göra något :)



tack på förhand!:)

2010-11-10 @ 20:05:44
URL: http://fotografenimig.blogg.se/
Postat av: Linn

fin färg på läpparna :)

2010-11-11 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0