20:35 det finns anledningar till den dåliga uppdateringen..

Åh, herregud. Ville bara få detta ur mig. Hade tänkt att göra en video om detta (kommer jag förmodligen också göra). DET FINNS ANLEDNINGAR till varför bloggen inte uppdateras så bra!

Vill ni ta er en titt i min kalender?
Måndag: drill (ofta luciaövning också).
Tisdag: jazzdans (ofta lucia övning också).
Onsdag: streetdance (ofta lucia övning också).
Torsdag: vanligtvis lucia övning.
På fredagar
vill jag vila ut och ibland bara umgås med mina nära & kära (vilket det inte finns tid till någon gång i veckan), eller gå på typ fest. On top of it all har vi 2 prov + läxor nästan varje vecka. Vi gör vårt bästa.

Vet att Dejana också har mycket i skolan just nu.
Hoppas ni förstår nu =)

Kommentarer
Postat av: Denice

Jätte bra att ni informerar :)

2010-11-30 @ 21:03:05
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: amanda

jag tycker det är jättebra att ni inte uppdaterar så ofta, det är inte ofta ni lägger in onödiga inlägg som man bara bläddrar förbli, onödiga inlägg förekommer oftare i bloggar där det uppdateras hela hela tiden. Så fortsätt som ni gör tycker jag :)

Kram!

2010-11-30 @ 22:11:22
Postat av: maria

vet du hur det går med luciaröstningen? Har någon vunnit än? Let me now, hoppas på dig! :D

2010-12-01 @ 11:19:57
Postat av: Anonym

hur gammla är ni? är ni verkligen 20?:o

2010-12-01 @ 13:40:31
Postat av: Ronja

jag förstår=)

2010-12-01 @ 15:25:32
URL: http://ronjaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

visste inte att du dansade! vad kul! inte för att du vill veta men jag dansar också både street och jazz! <3 :)

2010-12-01 @ 19:57:53
Postat av: Linn

jag går också första året i gymnasiet och det är mycket att göra, speciellt nu innan lov och allt.

2010-12-01 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0