17:07 Nya små smycken:


Ring 49,50kr. 3-pack örhängen 49,50kr. Båda från Lindex.
(JA, 50öre! Affärerna har fortfarande 50-öringar kvar i priserna, bara att man inte kan betala med dem. Så här: 0,50kr + 0,50kr = 1kr, vilket betyder att man kan köpa det. Hade jag bara köpt en av grejerna hade de avrundat uppåt så att jag fick betala 50kr, men eftersom jag köpte båda blev det 99kr. sammanlagt, si?)

Närmare bild på ringen. Har velat ha den ett tag så nu slog jag till haha.
Efter skolan idag (innan jag somnade på soffan) så cyklade jag i spöregnet till Lindex och köpte ringen och örhängena ovan. Har blivit tänd på svarta små örhängen nu på sista tiden av någon anledning så ville ha de små pluttarna i 3-packet. Jag har riktigt svårt att hitta ringar som passar på mina fingrar (kommer de över knölen på mitten av fingret är de för stora där nere och passar de där nere får jag ALDRIG av mig ringen såvida jag inte hugger av fingret...haha) så när jag hittar någon som faktiskt är fin OCH passar blir jag överlycklig!
Hope you like it.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har med problem med att hitta ringar som passar fast dock åt andra håller, jag har sjukt små fingrar ! :(

2010-11-12 @ 17:19:43
Postat av: Emma - Make Up Freak

åh jag precis samma problem... ställbara ringar is the shit haha :)

2010-11-12 @ 17:32:22
URL: http://kipsomakeup.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har precis samma problem med ringar:(

Det där med 50-öringar är ju samma sak som att något kan kosta tex 49,90 fast vi inte har haft 10-öringar på jag vet inte hur länge:)

2010-11-12 @ 18:02:29
Postat av: Denice

Fiina smycken ..!! :) Och tack för alla svar på kommetarer och skönt med några som faktiskt engagerar sig och svarar ..!! läser eran blogg varje dag kikar in flera gånger om dagen den är verkligen bra keep do what your doing ( eller vad man ska säga ) ;) :D Kramar

2010-11-12 @ 18:14:48
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Emma - Make Up Freak

Svar: tack så mycket. Ja det var ju här jag läste den, då ska jag ändra det :)

2010-11-12 @ 19:48:59
URL: http://kipsomakeup.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag har också precis samma problem med fingrarna och det gör det riktigt jobbigt att hitta ringar :/ har också en sån ring förresten och den passade mig också bra! :)

2010-11-12 @ 19:54:28
Postat av: l i n n

Svar: Jaha, kul :) Älskar verkligen eran blogg! Gott med uppdatering och sjukt bra tips! TACK!

2010-11-12 @ 20:45:38
URL: http://klicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0