18:05 Var har du köpt skorna? Finns de kvar?

Jag har fått ganska många frågor angående mina stövletter från Scorett (har råkat skriva att de är från DinSko en gång tidigare, men det har jag ändrat nu!) och om de fortfarande finns kvar och vad de kostade osv. Jag har kollat lite på deras hemsida och de jag har finns tyvärr inte kvar. Det var ju trots allt några månader sedan jag köpte dem.
Så här ser de ut (för er som inte sett dem):

(499kr. på Scorett).

De finns som sagt inte kvar, men där emot så har jag letat fram liknande modeller och några andra snygga stövletter (som alla kostar under 800kr.) från lite olika ställen och tipsar er om dem istället! Bra va?

Scorett.se, under kategorin "Stövletter" finner ni dessa hetingar:

dinsko.se, under kategorin "Boots & kängor" finner ni dessa:

Nelly.com, under kategorin "Skor" och sedan "Sandaler & wedges" finner ni de här snyggingarna:

Skopunkten.com, under kategorin "Dam" och sedan "Kängor/boots" kan ni hitta de här skorna:


Hoppas verkligen att ni som frågat om mina skor uppskattade detta inlägget och att det hjälpte er lite på jakten i alla fall efter liknande, snygga skor! Tusen kramar fina läsare.

Kommentarer
Postat av: Ronja

kan ni börja göra en sminkvideo en om dagen skulle vara jätte kul!!

2010-11-09 @ 19:32:26
Postat av: sofi

uppskattas, tack så mycket:)

Ronja: hur tror du att de ska hinna med det?

2010-11-09 @ 20:20:36
URL: http://aprilsbarn.blogg.se/
Postat av: Denice

Hejsan vet du vad en sån här Bellabe/Epicare som dom kallas för på engelska som man tar bort asiktshår med typ en snurr grej man snurrar på om du vet vad det är isf tror du man kan använda det till ansiktet ( det ska tydligen vara så effektivt som att vaxa bort hårstråna ;p Kramar

2010-11-09 @ 20:57:58
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Denice

Hejsan vet du vad en sån här Bellabe/Epicare som dom kallas för på engelska som man tar bort asiktshår med typ en snurr grej man snurrar på om du vet vad det är isf tror du man kan använda det till ansiktet ( det ska tydligen vara så effektivt som att vaxa bort hårstråna ;p Kramar

2010-11-09 @ 20:58:12
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: fanny

åh nej nu blev jag sjukt sugen på köpa skor. inte bra när man är fattig!!

2010-11-09 @ 21:34:33
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0