16:43 Imorgon: Julsminkning

Hej på er! Vill bara meddela er att jag spelade in en julsminkning idag, Louise har ju gjort två stycken nu så tänkte att jag också kunde göra en. Jag ska redigera den sent ikväll så lägger jag upp den imorgon någon gång.

Ska jag vara ärlig så spelade jag in en i förrgår också, men efter att jag både hade spelat in den, redigerat den OCH laddat upp den på Youtube så insåg jag hur missnöjd jag var med den. Så tog bort den och gjorde en helt annorlunda idag. Aja, så kan det gå! Ha en fin kväll.


Kommentarer
Postat av: E M M I E

Den gamla var säkert jättebra! Fortsätt med julsminkningar, det är roligt :)

2010-11-23 @ 20:30:48
URL: http://byemmiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0