15:25 Kollar ni inte på våra sminkvideos??

LÄS!
Många tjatar ofta på att vi ska göra sminkvideos oftare, MEN vi gör dem så ofta vi kan! Om ni ska klaga på att vi gör sminkvideos för sällan kan ni ju försöka hitta en annan sminkblogg som gör det oftare? Det finns ju typ inga. Hade inte vår blogg funnits hade ni inte ens vetat att man kunde klaga på för få sminkvideos på en blogg för det är knappt några som gör dem.

Min fråga är: Kollar vissa av er inte ens på videona ibland? Igår t ex. var det över 700 unika besökare på bloggen, men sminkvideon jag la upp igår har inte ens över 400 visningar än? Lite konstigt tycker jag. Sminkvideos är vår grej och när vi lägger ner tid på att göra dem så bra som möjligt och stressar med att få upp dem för er skull och ni sen inte kollar? Tycker det är lite konstigt. Kolla gärna på sminkvideon jag la upp igår! Den är fin att ha till fest och ni kommer att få komplimanger för era ögon. Kolla också på Louise sminkvideos osv. för vi gör dem för er skull och för att ni ber oss göra dem.

Ni är jättefina allihopa och vi uppskattar er! Visa uppskattning tillbaka till oss också genom att kommentera våra sminkvideos osv. KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag kollar, dom är grymma!

2010-11-20 @ 16:14:49
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
Postat av: amanda

jag ÄLSKAR era sminkvideos, jag brukar kolla på dom lite snabbt direkt. jag får alltid supermycket inspiration av era sminkvideos och er blogg i helhet. Sen om jag ska göra en av era sminkningar så kollar jag alltid på videon mer noggrant och resultatet blir oftast bra :D tack för en jättbra blogg, både Louise och Dejana!

2010-11-20 @ 16:16:34
Postat av: Anonym

jag kollar hela tiden på era videos och jag klagar inte! :)

2010-11-20 @ 16:18:09
Postat av: Denice

Hejsan, jag har sett skit många jag jag tittar alltid n.är det är något nytt :D En lite rolig grej var att innan jag upptäckte eran blogg så hade jag sett videos med louise på youtube och sen hittade jag klipp på dig, och sen upptäckte jag att ni kände varandra och hade en blogg tillsammans det tyckte jag va skit roligt , hihi ;P Kramar Denice Ni är jätte duktiga på det här ..!!

2010-11-20 @ 16:21:29
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Denice

Hej, jag har för mig att du in en sminkvideo visar hur man kan lägga ögonskugga på läpparna, och om det är du som gjort en sån så nsälla länka :D Kramar Denice

2010-11-20 @ 16:25:07
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: issa

Hej :) Jag brukar inte kolla på alla era sminkvideor för jag har inte börjat sminka mig så mycket med ögonskuggor och det ännu ;) hehe.

2010-11-20 @ 16:40:54
URL: http://isabellesphoto.blogg.se/
Postat av: ronja

om man inte tjatar blir det inte av bli inte så jävla piss!!!!!!!!!!!

2010-11-20 @ 16:47:35
Postat av: Jenny

jag kollar ibland men jag tycker de är för långa. Korta ner dem lite mer. som nu ser jag den ni la upp senast o då är det massa krafs i början som man inte orkar se.. Personligen tycker jag det är roligare med recensioner av produkter..och frisyrtips..

2010-11-20 @ 16:50:15
Postat av: Ida

Jag vet inte om ni kan göra något åt det men om det finns möjlighet vore det bra om man fick se resultatet som förstabild. Alltså innan man klickar på play är det ju alltid en bild innan filmen kommer igång. Om den bilden kunde vara på resultatet istället för mitt i videon eller vad det är vore det toppen. För då vet man vad de är man kommer att få se på sminkvideo på. :) Jag vet att jag förklarar som en åsna men jag hoppas ni förstår vad jag menar :)

2010-11-20 @ 17:08:26
Postat av: Anonym

Förstår att du blir sur men dels är det roligare när ni pratar i videosarna och sen är det snäppet roligare men: Vad jag har i min väska, roomtour, sminkkollektion, haul osv. Ja, ni fattar.

Ni är superbra, men prata mer. Annars är det rätt segt att sitta i typ 15 minuter och lyssna på era favoritlåtar, typ. Vi vill att ni ska säga vad ni gör. Kom igen?!?

2010-11-20 @ 18:27:54
Postat av: Frida

Alltså, jag är inte en tjej som sminkar mig precis, kanske lite mascara då och då, och jag gillar inte att sminka mig heller.

Men jag tycker ändå eran blogg är intressant att läsa och så, och jag brukar kolla på haulvideos och sådant.

Men jag brukar inte kolla på sminkvideosarna, då jag inte brukar sminka mig.

Men jättebra blogg ändå!

Kramar<3

2010-11-20 @ 18:29:41
URL: http://cpbarnetochdampbarnet.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag älskar era videos! :)

2010-11-20 @ 20:30:16
Postat av: Emma

Det där kändes väldigt egotrippat, det finns massa amerikanska och engelska bloggar bland annat som gör sminkvideos. Sen behöver ju folk inte klaga men att påstå att det är pågrund av er som folk vet om att det finns bloggare som gör sminkvideos, de trodde jag va under eran värdighet

2010-11-20 @ 23:08:06
Postat av: stina

Håller med dig dejana! Folk bara klagar här på bloggen men ni är ju de enda i sverige som gör regelbundna och VÄLGJORDA sminkvideos. Ni lägger ju ändå upp typ 1-2 videos i veckan i genomsnitt, det tar ju massa tid óch omogna idioter fattar tyvär inte att man kan kolla på gamla videos om man tex vill ha en brun sminkning. De måste ha nytt var enda gång fast ni säkert har 10 videos på i detta fallet bruna sminkningar.



Simple as that?! Sluta klaga nu och inse fakta! Louise och Dejana har varsitt liv som ni måste ta hänsyn till och ni verkar så jävla sura jämt i flera av era kommentarer. De vill väl fan inte sitta och göra massa videos till er som bara vill att de ska mata er med ännu mer efteråt. SKÄRPNING!



Louise och Dejana. Ni äger. Puss <3

2010-11-21 @ 01:41:26
Postat av: en tjej som älskar er blogg!

jag kollar alltid på eran blogg och sen försöker jag göra likadant men det blir aldrig lika fint som när ni gör det!



älskar eran blogg. kram Linnea

2010-11-21 @ 18:22:42
Postat av: Anonym

ni kanske inte ska ha en blogg om ni inte kan ta kritik och om ni blir så arga!

2010-11-22 @ 20:17:59
Postat av: Siri

Jeg synes dere er en av de sminkebloggene som legger ut flest sminkevidioer jeg! Stå på :D

2010-11-27 @ 00:49:39
URL: http://sarai94.blogg.no

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0