17:31 Recension: IsaDora Mascara Flashy Curl

129kr. på bl a: ICA Kvantum, Lindex, Kicks, Åhlens.

 


Kommer ni ihåg att jag köpte denna mascaran för ett tag sedan? Eller ganska nyss, men i vilket fall som helst så älskar jag den än så länge!

 

 

Vad jag tycker:

Den luktar som en typisk mascara, alltså inte så gott, men den smular inte, håller hela dagen, är supersvart, tvättas av lätt och är billig! Jag använde den i sminkvideon jag la upp igår. Där ser man också att det kommer ganska mycket på en gång, men inte på ett dåligt sätt, utan man behöver inte stå i 10 minuter för att få önskad mängd utan bara sveper någon gång så är det klart.

 

Mascaror är dock en sådan produkt som fungerar olika på olika personer, men jag ger den i alla fall en stor tumme upp! Kul att jag aldrig hade sett denna mascaran innan, någonsin, men valde att testa och nu tycker jag om den också, haha.

 


Kommentarer
Postat av: sara

hej, jag skulle tycka det var jätte kul om ni kunde göra en, daytime sminkning och en nighttime :) som passar till fest.



men det ska passa till en som har bruna ögon och brunt hår! hittar inga bra videos på det på youtube :(

kram /sara! :D

2010-11-19 @ 18:48:39
Postat av: sara

ej undrar om ni skulle kunna göra en youtube tortorail på en sminkning som passar till bruna ögon och brunt hår!:)



en "daytime" och en "nighttime" sminking! :)

btw, tack för en blogg som äger!! :D



Kram/sara

2010-11-19 @ 18:50:44
Postat av: madde

Håller den ''böjen'' som blir av fransböjaren eller blir fransarna raka efter en stund som med alla andra mascaror?:)är ute efter en ny mascara men de e mitt stora problem haha :D

2010-11-19 @ 21:47:46
URL: http://elvatretton.blogg.se/
Postat av: magda

Hej! Vela bara säga att jag älskar er blogg och jag är väldigt intresserad av smink och skönhet och jag har lärt mig såå himla mycket av era tutorials..

Det låter kankse konstigt men sen jag börja titta på eran blogg så har jag insett vad mycket man kan göra med olika smycken, kläder och smink så Tack så mycket :P

Det som också är bra att när man tittar på era videos så blir det liksom naturligt jämfört med vissa andra som bara ska ha märkessmink och allt!

Det känns liksom som att det finns en chans att man själv kan göra sånt ni gör och att det inte är så svårt!

Kramar Magda ;)

2010-11-20 @ 13:34:11
URL: http://maggieblom.devote.se
Postat av: s

Vad tycker du om min sminkning"modesmink" jag gjorde idag ? :)

2010-11-20 @ 14:01:19
URL: http://siekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0