10:55 Sminkvideo: Smokey Party Make-up with Sparkly Gold Lids


Äntligen har jag spelat in en sminkvideo igen! Jag har absolut inte haft den senaste veckan. Jag har haft ett engelskaprov, en två timmar lång tyskaskrivning, ett svenska prov på 98 sidor(!!!) som var 7 sidor långt och två oförberedda engelskaprov. Så har varit ganska slutkörd och pluggat som bara den, och jag vet att detsamma gäller för Louise, men nu så. Några av er bad mig göra en sminkvideo på denna sminkningen när jag visade den i en dagens make-up här i bloggen. Denna är dock mer festanpassad.

Produktlista på produkter jag använde i videon
(i samma ordning som i videon):
- Garnier Caffeine Anti-dark Circles 2 in 1 Tinted Eye Roll-on.
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Isadora Eye Shadow Quartet "44 Muddy Nudes".
- Lady Ann Eye Shadow Stick.
- Guldig ögonskugga: Deborah Trio Eye Shadows "7 Gold Fever".
- Make Up Store Microshadow "Pollution".
- Highlighter: L'oréal ColorAppeal Trio Pro, Penélope Cruze "317 Honey Brown".
- IsaDora Inliner Kajal "50 Satin White".
- Svart Eyeliner från Kubiss.
- Isadora Mascara Flashy Curl.
- Ögonfransböjare från H&M.
- Rouge från Viva la Diva palett.
- Läppstift från IsaDora "111 Water Rose".

Hoppas ni gillar den här sminkvideon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi du skrev läppstift från (idaDora) men jag fattar att det ska stå isadora :D

2010-11-19 @ 12:09:49
Postat av: Denice

Fin fint ..!! :) Du är såå himla vacker . Men du går du och louise på samma skola ..?? Och har ni syskon

2010-11-19 @ 13:17:30
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Ronja

äntligen en sminkvideo fan va man måste tjata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-19 @ 14:57:45
Postat av: Emma

2010-11-19 @ 15:31:14
Postat av: emma

äntligen en sminkvideo :D och den va grym !! :) tack så mykcet :)

2010-11-19 @ 15:31:49
Postat av: Ida

Snyggaste sminkningen någonsin! Ojojoj!!

2010-11-19 @ 21:48:08
Postat av: Linda

åh gud vad fint Dejana! :)

riktigt snyyyyggt

2010-11-20 @ 16:35:20
URL: http://lindasbeautystyle.blogg.se/
Postat av: johanna

Det var den snyggaste sminkningen jag sett typ! :) den ska jag verkligen göra till nästa fest! super bra blogg! älskar ert intersse och motivation till bloggen så jag (och alla som läser) får tips! tack!! kramar <3

2010-11-21 @ 12:20:28
URL: http://fmjpm.blogg.se/
Postat av: Anonym

verkligen jättefin sminkning

2010-11-21 @ 16:12:48
Postat av: Ellen

Asså ni får ALDRIG sluta göra sminkvideos!

För att jag tittar på er blogg och på bådas kanal (youtube) varje dag !♥



Puss och kram ses på stan!

2011-01-05 @ 13:22:41

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0