22:59 vad jag fick med mig hem från gbg!

Hehe, ser att jag vart lite off här på bloggen på sistonde. Ja, bortförklaringar kanske inte är de allra roligaste att lyssna på, så låt oss göra det kortfattat.. det är väldigt mycket just nu. Ni som också går ut nian vet hur det är! Aja, nog om det haha. Idag var jag och Dejana som sagt i Göteborg och gjorde vad? Shoooooppade!
Tänkte visa er vad jag fick med mig hem. Inte de allra bästa bilderna kanske men äsch, ni ser ju vad det är och så iallafall haha.


Fint långt halsband med en turkos sten från Ur&Penn. 79 kr


En jumpsuit jag gått och blivit kär i från Ginatricot. 199 kr


Jeansshorts från Ginatricot. 199 kr


Söt blus från Lindex, 99 kr. SÅ sjukt mycket finare på kroppen än på golvet, haha. Men så är det ju oftast med alla plagg man köper =).

Hope you like it!
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: melly

heej du vet den blommiga blusen, som du hade med i vidion sommeroutfits. jag tycker den va jätte fin och undrar om du har köpten i butik eller om du har beställt den?

2010-05-28 @ 07:17:59
Postat av: Anonym

riktigt fint, gillar jumpsuiten!! :D

2010-05-28 @ 10:37:03
Postat av: anonym

Förlåt att jag frågar, men varför åker ni till göteborg och köper saker från affärer som redan finns mycket närmre er, i jönköping?

2010-05-28 @ 16:21:02
Postat av: Louise

Anonym:

För att det finns ganska så fler affärer i Gbg + att vi båda ville hitta en avslutningsklänning i någon liten mer unik affär än typ Ginatricot, för då kommer det ju garanterat vara någon som har likadan, det låter kanske lite fel att säga så men ja du fattar =)

2010-05-29 @ 10:47:04
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0