22:52 vad vill ni se för inlägg?

Ville bara uppdatera er lite.. Vet att jag inte vart världens flitigaste på att blogga här de senaste två dygnen men har helt enkelt haft lite fullt upp. Alla ni vet ju hur det är nu i skolan, i slutspurten.. Äh, det var inte det jag skulle prata om. Vet faktiskt inte heller riktigt vad jag ska skriva om. Vad vill ni se för inlägg, förutom videoinlägg då? Vet att det är det allra roligaste att se men det är ju som sagt inte alltid att man hinner att spela in så ofta =).

Så, vad vill ni se för inlägg här i bloggen?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer om hårprodukter och hudprodukter skulla uppskattas!

ps. you rooooock

2010-05-20 @ 23:12:22
Postat av: maria

åh tack du löste precis mitt problem med avslutningsfrisyr!

ni är bäst tjejer:)

2010-05-21 @ 08:40:12
URL: http://lacrame.blogg.se/
Postat av: madde

review på Åhlens self tan :)

2010-05-21 @ 09:25:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0