22:36 SMINKVIDEO: Inga borstar!

Här kommer en sminkvideo på en ganska så naturlig sminkning! Det coola med den här videon är att jag inte använder några borstar alls, till ögonskuggan. Bara en svamp-applikator och mina hederliga fingrar! Den här looken funkar bra till skolan när man vill ha något extra, fest eller vad som helst. Någon av er bad också om en tutorial på en sminkning man kan ha till typ skolavslutningen och det tycker jag den här funkar bra till också. Föressten, vad tycker ni om mitt lilla "intro", haha? Slängde ihop det lite snabbt och tyckte att det faktiskt blev ganska bra.

Hoppas ni gillar't! =)

PS: Dejana kommer publicera en sminkvideo imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bara för bäääst , älskar dig allt e supert

2010-05-09 @ 22:47:53
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Bra tips! :D



Sv: Jadå helt okej :D

2010-05-09 @ 23:06:16
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: erika

en balminkning, som går i ljusrosa, brun/beige. alltså inte en för skarp sminkning utan en "enkel" och fräsch :)

2010-05-10 @ 00:40:46
Postat av: Matilda

Jag hade tyckt det var jätte kul om ni skrev om hur ni började intressera er för smink? :D och kolla min blogg om du vill se lila enkel sotning :) la upp en idag, passar toppen till bal och sånt :)

2010-05-10 @ 19:14:45
URL: http://blogg.veckorevyn.com/mmmatildas

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0