20:31 vad jag köpte i ullared!

Hej igen! Kom nyss hem från Ullared och jag har en del godbitar att visa er. Fotade lite snabbt nyss och jag hoppas att bilden duger! Utanför beautyrelaterade saker fick jag med mig tre munkjackor hem. Gekås hoodtröjor är bäst! Förutom det släpade vi också hem en massa godis, hehe.

Iallafall! Jag befann mig förmodligen på sminkavdelning i minst en timma. Haha, jag skulle kunna gå omkring där en hel dag. Jag köpte en ny mineralfoundation från Maybelline (som jag skrivit en review på här i bloggen, sök bland kategorierna) 109 kr, en kabukiborste från Wet'n'wild 24,50 kr, ett barbierosa läppstift från märket KUBISS (?) för 9,90 kr och ett ridge-filler lack också för 9,90 från samma märke. Jag hade köpt lösögonfransar och en massa andra grejer om jag bara hade haft mer pengar, för att beautyprodukterna där är skamligt billiga (okej, det lät lite fel.. men ja, jag är fattig).

Hoppas ni haft en fin dag! Det kommer upp ett separat inlägg om läppstiftet troligtvis imorgon. Jag kan skriva recenssioner på de andra produkterna också om ni vill. Puss på er,

Kommentarer
Postat av: Alicia

De nagellacket är super bra! Jag älskar det. Bär med mig det i min väska vart jag än går. Kanske inte håller så länge men det beror nog på hur bra naglar du har, om man säger så! Bra att du köpte det. Nästa gång jag åker till ullared ska jag proppa med mig massa nagellack därifrån!

2010-05-04 @ 22:45:11
URL: http://aliciastyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej beautfyfreaks!



Jag har foundation på mig ungefär varje dag, men när jag har det blir det typ fläckigt och foundationen går bort redan efter några timmar! Kan ni ge förslag på hur den kan sitta fint hela dagen? kram

2010-05-05 @ 07:32:40
Postat av: gris

Har också köpt Wet'nWild kabukin, men ush så hemsk den var! Helt hård och "scratchy"..

2010-05-05 @ 16:01:13
Postat av: Anonym

åhh, gud vad fina grejor och inte alls dyrt!! jag vill också åka till Ullared, fast det är så himla långt bort, flera timmar :((

2010-05-05 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0