20:14 auktion: topshop klänning!

Lockarna igår blev faktiskt ganska bra för att inte ha gjort de med locktång! Vissa såg faktiskt ut som att de var det. Fixar nog en tutorial på det nästa gång jag duschar, vilket kan ta typ 3 veckor.. så.. Näh, skämtar bara med er ;) men några dagar i alla fall eftersom att jag tvättade håret igår.

Det var inte riktigt vad det här inlägget skulle handla om så, till vad jag skulle berätta! Nu är det så att jag auktionerar ut min fina fina fina fina (det svider i hjärtat att säga det här) klänning från Topshop på tradera just nu. Använd en gång, toppskick, storlek 38.. Bla bla, allt står i auktionen. Men jag tycker verkligen att ni ska kika på auktionen för den är SÅ fin! Anledningen till varför jag säljer den är dels för att jag tröttnar på saker sjukt lätt + att den inte riktigt är anpassad för min.. kroppstyp? Det låter udda men äh, ni fattar.

Här har ni den:


Och klicka HÄR för att komma till auktionen. Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fiin skulle sitta bra med en sån till skolavslutningen eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig :)

2010-05-19 @ 21:08:32
Postat av: Anonym

snälla gör video blogg

2010-05-19 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0