19:46 sminkvideo: fräsch sommarmake!

Idag är det en riktig sminkvideodag, hehe.. men det brukar söndagar vara så. Här får ni iallafall en tutorial på en sminkning som är lätt att göra, ser fräsch ut och som är perfekt för sommaren! Också bra för er som inte riktigt känner att ni gillar att ha färgstarka ögonskuggor men vill börja ändå!

Vet att Dejana också kommer publicera en sminkvideo här lite senare.. Blir det då för mycket om jag lägger upp den tredje videon jag spelade in idag? ;) Puss på er!

PS: Låt: Late night Alumni - Finally found.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej lägg upp den tkr jag :D

2010-05-16 @ 20:01:56
Postat av: frida

Så himla smart och ambitiöst med sådana här inlägg. Jag behöver dem definitivt! &nej, det blir absolut inte för mycket :P



Jag blir så väldigt glad när något jag gör påverkar hur någon känner sig. Att du fick ett lugn över dig när du såg dem känns helt fantastiskt!

2010-05-16 @ 20:43:25
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blir aldrig FÖR mycket! :D kraam

2010-05-16 @ 21:04:07
Postat av: Anonym

vilken tur att jag tjata och det blev ett litet tjaffs , älskar värkligen dig när du gör videos , men man förstår bättre om du pratar men annars äger du pluss att du e så vaaacket människa ! puss

2010-05-16 @ 22:14:56
Postat av: Anonym

Bra video! Men, håller med talaren ovanför, det blir bättre om du pratar. Ni är i alla fall super! :)

2010-05-16 @ 23:32:48

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0