18:22 Second Hand!

Hej kära sötnötter! Okej bilden kanske inte är den bästa, men var i alla fall inne en snabbis på Second Hand tidigare idag och fyndade denna fina orangefärgade sjalen för 15 spänn! Nu ska den in i tvätten direkt så att jag kan börja använda den. Härligt det där med sjalar hur en enda färgad sjal kan lysa upp en annars heltråkig outfit, eller hur?
Förutom sjalen fyndade jag också ett par ljusa Levi's jeans som jag planerar att klippa sönder och skapa ett par snygga, sådär lite slitna shorts av. De gick på 30 kronor - som hittat med andra ord, haha.

Hoppas ni har haft en superbra dag! Nu ska jag kolla på ännu en Disneyfilm och sedan ska jag sova! Fyfasen, somnade 5 imorse och vaknade av mig själv klockan 6, skola klockan 08:10 och kom inte hem förens för 10 minuter sedan, så nu är jag näst intill död.
KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du pratar väldigt mkt om att du ite sover, varför sover du inte då?! :P haha, bara undrar (a) nyfiken :)

2010-05-18 @ 19:45:35
URL: http://blogg.veckorevyn.com/mmmatildas

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0